Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@22:56:12 GMT

اجرای لکه‎گیری و آسفالت جاده آبشار یاسوج + تصاویر

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۳۸۴۹

اجرای لکه‎گیری و آسفالت جاده آبشار یاسوج + تصاویر

معاون مهندسی شرکت گاز استان گفت: عملیات گاز رسانی به بخش هایی از آبشار انجام شد و از طرفی تست این عملیان به منظور بررسی هرگونه آسیب و همچنین سلامت خط انتقال گاز تایید و آسفالت مناطقی که کنده کاری شده بود چیزی حدود 70 الی 80 درصد انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس آبشار یاسوج با فضای سبز و مفرح خود ظرفیت های زیادی را برای استفاده مسافران در فصل های مختلف سال به وجود آورده است، در همین ارتباط در فصل تابستان  گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور به شهر یاسوج جهت تفریح و گذراندن اوقات شاد مسافرت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید اشاره کرد برای حضور در این منطقه وجود زیر ساخت های مناسب از جمله جاده دسترسی از اهمیت زیادی برخوردار است، در این خصوص مشاهده می شد که کنده کاری‎ها در ابتدای جاده آبشار مشکلاتی برای مسافران و گردشگران به وجود آورده است.

در خصوص مشکل مطرح شده معاونت مهندسی شرکت گاز استان در گفت و گو با بویرخبر گفت: عملیات گازرسانی به بخش‎هایی از آبشار  انجام شد و از طرفی تست این عملیان به منظور بررسی هرگونه آسیب و همچنین سلامت خط انتقال گاز انجام شده است.

جهانبازی بیان کرد: آسفالت مناطقی که کنده کاری شده بود چیزی حدود 70 الی 80 درصد انجام شده است  و مابقی آسفالت آن با توجه به قرار داد بین  پیمانکار با شهرداری باید انجام شود.

از طرف دیگر پیگیر موضوع مورد نظر  از  طریق شهرداری شده که  توسط آن سازمان  بیان شد عملیات لکه گیری و آسفالت مسیری که در اثر گاز رسانی کنده کاری شده بود در حال حاضر توسط شهردای در  حال انجام است.

باید اشاره کرد این پایگاه خبری در روز های گذشته پیگیر مشکلات این مسیر بود که سبب مشکلاتی برای شهروندان و گردشگران شده بود (اینجا را بخوانید)

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر از اتمام آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین در دو لاین شمالی و جنوبی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، علی اصغر عطوفی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به صورت تمام عرض در هر دو لاین شمالی و جنوبی با ۴۹ هزار تن آسفالت دانه باز از کیلومتر ۸۵ تا ۹۰ به دلیل خرابی بیش از حد انجام شد.

عطوفی افزود: از کیلومتر ۹۱ تا ۹۸ در روزهای آینده نسبت به روکش و اصلاح رویه آسفالتی اقدام خواهد شد، در سال گذشته ۳ کیلومتر از انتهای حوزه استحفاظی شهرستان ابهر در لاین های شمالی و جنوبی لکه گیری اساسی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ۲.۵ کیلومتر از محور ترانزیت ابهر تاکستان نیز در لاین های شمالی و جنوبی اصلاح روکش با ۹ هزار تن آسفالت انجام شده که در صورت تخصیص بودجه و قیر امسال نیز در خصوص روکش آسفالت کمربندی ابهر خرمدره اقدام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: در سال ۱۴۰۲ نسبت به روکش محور روستایی ابهر دولت آباد اقدام شده که مابقی در حدود ۷ کیلومتر در برنامه کاری امسال قرار است روکش شود و در سال ۱۴۰۲ نسبت به لکه گیری جزئی محورهای آزادراه، جاده های اصلی، فرعی و روستایی به مقدار ۸۵۰ تن با آسفالت گرم اقدام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود