Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت هشت نفر در خصوص پرونده فساد مالی در شهرداری خبر داد و گفت: اقدامات کارشناسی، مالی و حسابرسی و تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد. تاریخ انتشار: 16:18 - 09 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۸۰۰۲

حمید عسگری پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از بازداشت هشت نفر در خصوص پرونده فساد مالی در شهرداری خبر داد و بیان کرد: در این پرونده دو نفر از شهرداران مناطق، معاون شهردار، یک پیمانکار شهرداری، یک عضو شورای شهر، مسئول دفتر شهردار و شهردار شهریار بازداشت شدند که البته فرد دیگری نیز در این خصوص روز گذشته بازداشت شد که از کارکنان شهرداری نبوده و فردی بوده که پول‌ها به حساب وی واریز می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب شهریار با بیان اینکه تاکنون هشت نفر در این پرونده بازداشت شده اند گفت: اقاریر افرادی که بازداشت شده اند در پرونده موجود است و وجوه بسیاری را از افرادی که در کار ساخت و ساز هستند از حیث ارتشاء دریافت کرده اند و از رانت‌هایی که داشته اند استفاده کرده اند.

وی تصریح کرد: بیشتر این موارد مربوط به ساخت و ساز‌های غیرمجاز بوده که پرونده آن‌ها در کمیسیون ماده ۱۰۰ مطرح می‌شده و اجازه ساخت و ساز می‌دادند؛ در خصوص موضوع مناقصه و مزایده نیز بررسی‌ها آغاز شده است تا مشخص شود زد و بندی در این خصوص صورت پذیرفه است یا خیر.

عسگری پور در پایان بیان کرد: اقدامات کارشناسی، مالی و حسابرسی و تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.   بیشتر بخوانید:   تخریب تالار بزرگی که به صورت غیرمجاز در شهریار ساخته شده بود   الزام دستگاه‌ها به پیگیری تکالیف خود در خصوص رفع نقاط حادثه خیز / اجرای طرح نصب دوربین هوشمند برای شناسایی خودرو‌های مسروقه / ساماندهی مراکز غیرمجاز بازیافت زباله با ورود مدعی العموم
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازداشت قضایی پرونده فساد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری و اصلاح ضوابط طرح تفصیلی در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید محسن حمزه لو امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی افزود: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، گفت: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیازهای مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

حمزه‌لو تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

کد خبر 747615

دیگر خبرها

  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران