Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژان تاد، مدیر اسبق تیم فرمول یک فراری و رییس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، اطلاعات جدیدی از وضعیت سلامت مایکل شوماخر، اسطوره این ورزش به اشتراک گذاشته است.

طرفداری - مایکل شوماخر در سال 2013 طی یک حادثه اسکی از ناحیه سر دچار آسیب فراوان شد. شدت صدمات وارده به حدی بود که این راننده افسانه‌ای تا شش ماه در حالت کما به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژان تاد که در بخشی از دوران طلایی شوماخر با فراری، مدیریت تیم ایتالیایی را بر عهده داشت در مصاحبه‌ای گفت که گرندپری آلمان را در کنار شوماخر تماشا کرده است و مایکل به مبارزه برای به دست آوردن سلامت مجدد خود ادامه می‌دهد.

خانواده، دوستان و وکلای شوماخر از زمان حادثه هیچگونه اطلاعات دقیقی راجع به وضعیت سلامت پرافتخارترین راننده فرمول یک منتشر نکرده‌اند و تنها این درخواست را داشتند که به حریم خصوصی خانواده شوماخر احترام گذاشته شود. از زمان بستری شدن مایکل در خانه تنها افراد خاصی اجازه ملاقات با قهرمان هفت دوره جهان را دارند. یکی از این افراد رییس فیا و مدیر سابق فراری، ژان تاد است. تاد 73 ساله در گذشته نیز راجع به رابطه احساسی خود با شوماخر صحبت کرده بود. تاد به تازگی اطلاعات جدیدی از وضعیت سلامت شوماخر افشا کرده است. وی در گفتگو با رادیو مونت کارلو گفت:

همیشه در اعلام چنین بیانیه‌هایی دقت می‌کنم اما ملاقات من و مایکل حقیقت دارد. من مسابقه آلمان را همراه با مایکل و در خانه شخصی او در سوییس تماشا کردم. مایکل در خانه خود تحت نظر بهترین افراد است و به خوبی از او مراقبت می‌شود. او تسلیم نمی‌شود و به مبارزه ادامه می‌دهد. خانواده‌اش نیز به همان اندازه می‌جنگند و البته، رابطه دوستانه ما دیگر نمی‌تواند مثل گذشته باشد به این دلیل که دیگر ارتباطی مثل گذشته وجود ندارد. او به مبارزه ادامه می‌دهد؛ خانواده‌اش هم همینطور.

از حرف‌های تاد شاید بتوان این نتیجه را گرفت که یکی از صدمات وارده به شوماخر بر اثر سانحه اسکی، عدم توانایی برقراری ارتباط با دیگران یا حداقل مختل شدن این توانایی باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی بیان کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان منجر به قتل یک خانم و تشدید اختلاف بین اعضای خانواده شد.

وی ادامه داد: درخواست مکرر بستگان این خانواده از رییس دادگستری دزفول برای ورود به موضوع موجب شد تا این پرونده در دستور کار شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان قرار گیرد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد اعضای شعبه حل اختلاف دزفول با اعضای این خانواده گفت: خوشبختانه با تلاش‌های جهادی و خداپسندانه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

وی ادامه داد: بین اعضای این خانواده برادری، صمیمیت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با صلح و سازش مختومه شد.

شورای حل اختلاف خوزستان با ایجاد مراکز صلح یار در استان تلاش دارد تا با ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی در کاهش جمعیت زندانیان، توسعه آرامش و امنیت در استان گام بردارد.

بر اساس اعلام رییس کل دادگستری خوزستان، ۲۳۵ پرونده قصاص نفس در این استان سال گذشته به صلح و سازش ختم شد که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱ با ۹۰ فقره پرونده، ۱۶۱ درصد پیشرفت داشته است.

دیگر خبرها

  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • سفر به تهران قدیم؛ شیره‌کش‌خانه‌های سیار در تهران لو رفتند(+عکس)
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • برق خورشیدی بالکنی راهکار نوین آلمان برای انرژی سبز
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران