Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،  ابتدا بهار امسال موسسه خیریه همیاری در یک فراخوان عمومی از خیرین دعوت کرد تا به کمک آنها آمده و زمین فوتبالی را برای بچه های کوره آجرپزی شمس آباد راه اندازی کنند.

با کمک خیرین این زمین فوتبال راه اندازی شد و همچنین برای کودکان کار کوره های آجرپزی شمس آباد لباس و کفش و تجهیزات ورزشی فراهم شد و تمرینات این تیم شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حال بعد از چند ماه تمرین تیم همیاری این تیم به لیگ نونهالان راه یافته است. تیم همیاری امروز با ٧ گل تیم پرسپولیس با ۶ گل تیم اکادمی پیام را پشت سر گذاشت و با تساوی با آکادمی نکونام به عنوان تیم اول گروه خود انتخاب شد.

گفتنی است از بین ٦ بازیکن همیاری ٥ بازیکن به عنوان استعداد برتر توسط استعدادیاب های هیئت فوتبال تهران در تیم منتخب قرار گرفتند.

کد خبر 4681606

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال نونهالان ایران خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش

تیمهای استقلال و شمس آذر قزوین در یک دیدار مهم برابر هم قرار خواهند گرفت. استقلال در تهران آمادگی آن را دارد که به مرز یکی از بالاترین امتیازات خود در تاریخ لیگ برتر برسد.

به گزارش طرفداری، استقلال تهران تا امروز 50 امتیاز در مسابقات لیگ کشورمان گرفته است و با ادامه این روند بدون درگیری با تیمهای دیگر، مثل پرسپولیس، به راحتی می تواند عنوان قهرمانی را لیگ برتر به دست آورد.

استقلال در صورت قهرمانی، برای بار پنجم این عنوان را به دست خواهد آورد. آبی پوشان می توانند سریعترین قهرمانی بعد از قهرمانی قبلی شان را در فصل جاری لیگ برتر ثبت کنند. استقلال به ترتیب در سالهای 1349، 1353، 1369، 1377، 1380، 1385، 1388، 1392 و 1401 در مسابقات لیگ ایران قهرمان شده است. نزدیکترین فاصله بین 2 قهرمانی متوالی آن ها 3 سال بوده است اما اگر این بار قهرمان شوند، می توانند سریعترین قهرمانی خود در تاریخ لیگ فوتبال ایران را تکرار کنند.

این در حالی است که پرسپولیس، پاس تهران، سایپای تهران و سپاهان اصفهان تیمهایی هستند که قهرمانی خود را در مسابقات لیگ ایران در 2 سال متوالی تکرار کرده اند و حالا استقلال این فرصت را دارد که با تکرار قهرمانی بعد از تنها 2 سال در لیگ برتر ایران، سریعترین قهرمانی خود را در تاریخ فوتبال کشورمان به دست آورد.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش
  • همه چیز درباره کشفیات مرموز باستان‌شناسی در اصفهان / از کشف یک کوره اعجاب‌انگیز تاریخی تا لوله‌های عظیم آب و فاضلاب ۱۰۰۰ ساله و یک سازه عجیب مسقف احتمالا متعلق به یهودیان (فیلم)
  • جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • راهیابی آینده‌‌سازان تهران به لیگ برتر بسکتبال کشور
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود