Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:05:06 GMT

مسابقات کریکت بانوان کشور در مشهد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۴۷۷۱

مسابقات کریکت بانوان کشور در مشهد آغاز شد

نایب رئیس هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی در حاشیه این رقابتها به خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات پنج تیم از استانهای تهران، اردبیل، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی حضور دارند.
هانیه امانی افزود: تیم استان خراسان رضوی سال گذشته مقام سوم این رقابتها را کسب کرد و دو سال پیاپی نیز قهرمان این رقابتها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به پرهزینه بودن رشته ورزشی کریکت و لزوم تهیه وسایل مورد نیاز آن از خارج کشور اظهار داشت: این هیات در حد توان امکانات و تجهیزات لازم را برای ورزشکاران فراهم می کند.
وی گفت: ۶ بانوی این استان در تیم ملی کریکت حضور دارند و تلاش می کنیم در این رقابتها نیز بر سکوی قهرمانی بایستیم.

مسابقات کریکت بانوان قهرمانی کشور که از امروز در مجموعه ورزشی آزادی طرقبه آغاز شد فرداد با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان می دهد.
۱۹ رشته ورزشی از جمله راگبی، سپک تاکرا، دارت، فوتبال دستی، بیس بال، کریکت و ورزش هوایی در قالب هیات انجمن های ورزشی این استان دایر است.  
هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی هزار و ۱۲۰ نفر ورزشکار سازمان یافته دارد.  
۷۵۰۵/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد ورزش قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام و دبیر برگزاری این نشست  گفت :‌ بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی سالانه و سراسری ۷۰۰ نفر ازاعضای هیأت رزمندگان اسلام به مدت ۳ روز در مشهدادامه دارد.

 علی اکبر مداحی افزود :‌در این نشست  ۴۰۰ مدیر هیأت رزمندگان اسلام و ۳۰۰ مدیر هیأت پیروان عترت (خواهران) رزمندگان اسلام  به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سال ۱۴۰۳ می‌پردازند.

 اربعین و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ موکب‌ها، آسیب‌شناسی برنامه‌های هیات و رشد و بالندگی آن، ایده‌های جدید برای ارتقای هیات ها، نقش هیأت در ارتقاء عفاف و حجاب جامعه.از موضوعات کارگروه‌ها ی این نشست است.

در پایان این نشست هم اندیشی، به بیست هیات برتر (ده نفر از آقایان و ده نفر از خواهران) جوایزی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند