Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بازدید از گمرکات و بنادر استان خوزستان آغاز شد .

به گزارش ایسنا، امیر خجسته نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ایران به همراه دیگر اعضای این کمیسیون در سفر سه روزه خود به استان خوزستان به بازدید از بنادر و گمرکات استان خوزستان می‌پردازند.

برنامه سفر سه روزه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای بازدید از گمرکات و بنادر کشور با هدف بررسی روند ورود کالاهای اساسی و برخورد با متخلفانی است که از ارزهای دولتی دریافتی برای اهداف غیر از ورود کالاهای اساسی بهره‌مند شدند، برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس کمیسیون مجلس و هیات همراه  پس از ورود به اهواز راهی بندرامام شد؛ در این بندر ابتدا از محوطه بندرامام، کارخانه و شرکت های واردات کالا بازدید و سپس با حضور در گمرک بندرامام پس از بازدید از بخش‌های مختلف ضمن صحبت با ارباب رجوع نسبت به بررسی روند ترخیص کالا اقدام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیسیون اصل نود مجلس خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دقایقی پیش با استقبال استاندار و مسئولان استانی وارد فرودگاه بوشهر شد. بر اساس این گزارش، با حضور دکتر اسلامی، کلنگ زنی ۳۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه تنگک شهر بوشهر انجام می شود.   ادای احترام به مقام شهدا، شرکت در همایش هوش مصنوعی در دانشگاه خلیج فارس، بازدید از آب شیرین کن ۷۰ هزار متر مکعبی نیروگاه، نشست خبری با اهالی رسانه و بازدید از بخش های مختلف نیروگاه نیز از دیگر برنامه های رئیس سازمان انرژی اتمی ایران است.

دیگر خبرها

  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • ورود رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
  • بازدید اعضای کمیسیون اصل نود از یک شرکت دانش بنیان
  • افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در بندرامام خمینی (ره)