Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیون برنامه‌ای برای فروش مهاجم خود ندارد.

طرفداری- سیلوینیو انتقال موسی دمبله به منچستریونایتد را منتفی می‌داند. 

به گزارش سایت گل، برخی منابع می‌گویند منچستریونایتد علاقه‌مند است تا دمبله را جانشین روملو لوکاکو کند. دمبله در فصل گذشته لیگ فرانسه ۱۵ بار برای لیون گلزنی کرد و بنابراین قابل درک است که باشگاهش تمایلی به فروش او نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دمبله جایی نمی‌رود؛ پنجره بسته شده است! بسیار خب؟ 

پیش از این خود دمبله در ماه ژوئن گفته بود که برنامه‌ای برای ترک باشگاهش ندارد. در همین حال، لیون پس از از دست دادن نبیل فکیر به بتیس، تلاش خواهد کرد تا جانشینی برای آن بازیکن پیدا کند. 

امکانش وجود دارد. شاید یک مدافع دیگر هم به خدمت گرفتیم. باید ببینیم چه پیش می‌آید. پیدا کردن جانشینی برای نبیل راحت نیست؛ او بازیکنی مهم با توانایی‌های خارق العاده بود. باید کسی را پیدا کنیم که واقعا به تیم کمک کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم مردم بارسلونا از دنی آلوز: چون پولداری، راحت تجاوز می‌کنی!

به نظر می‌رسد دنی آلوز نمی‌تواند به این زودی‌ها در اجتماعات حاضر شود

طرفداری | دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، پس از آزادی از زندان با قرار وثیقه 850 هزار پوندی و در حالی که در خیابان های بارسلونا قدم می زد، با خشم و تهدید مردم روبرو شد. آلوز 40 ساله که به جرم تجاوز به یک زن در دسامبر 2022 به چهار و نیم سال زندان محکوم شده بود، پس از 15 ماه بازداشت، روز دوشنبه از زندان آزاد شد. او در حال فرجام خواهی از حکم صادره است و پس از موافقت با تعدادی از شروط دادگاه، دوران پیگیری پرونده را در خانه خود سپری خواهد کرد.

دنی آلوز با قید وثیقه یک میلیون دلاری از زندان آزاد شد / عکس

بر اساس ویدیویی که توسط مارکا منتشر شده، عده ای از مردم عصبانی پس از جلسه دادگاه روز پنجشنبه، با دیدن آلوز در خیابان های بارسلونا، به او اعتراض کردند. یکی از آنها با فریاد گفت:

از اینکه در اسپانیا هستی خوشحال باش، در برزیل خیلی زود کشته می‌شدی! نترس.

فرد دیگری هم فریاد زد:

آلوز، چون پولداریَ، راحت تجاوز می‌کنی، نه؟

گفتنی است مدافع سابق تیم ملی برزیل با آزادی موقت مواجه است و باید در جلسات دادگاه که روزهای جمعه هرهفته برگزار می شود، حضور پیدا کند. بر اساس گزارش‌ها، او با تسلیم گذرنامه های اسپانیایی و برزیلی خود، با دستورات قاضی که علیرغم محکومیت اخیرش به تجاوز به او اجازه خروج از زندان را دادند، موافقت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • خشم مردم بارسلونا از دنی آلوز: چون پولداری، راحت تجاوز می‌کنی!
  • هانسی فلیک، لوئیز انریکه و رافا مارکز، تنها گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ژاوی
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • آمپول‌های نوروبیون و ب کمپلکس؛ خوب یا بد؟
  • نفس راحت بارسا: زخمی برگشتند، مصدوم نه!‏
  • (ویدیو) انفجار هولناک مسجد موسی‌بن‌جعفر تبریز
  • پیرلوییجی گولینی گزینه رم برای جانشینی روی پاتریسیو
  • انفجار مسجد موسی بن جعفر تبریز (فیلم)
  • انفجار هولناک مسجد موسی بن جعفر تبریز + فیلم
  • جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت