Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خدری غریبوند عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: جسد یکی از دو خواهر اهوازی که جمعه گذشته در پایین دست سد شهید عباسپور غرق شده بودند، پیدا شد.

او گفت: این خواهران ۲۱ و ۲۴ ساله به دلیل بی توجه ایی به تابلوهای هشدار دهنده محل، در پایین دست سد غرق شده بودند.

خدری با بیان اینکه جسد پیدا شده متعلق به خواهر 21 ساله است، افزود: عملیات جست و جو برای یافتن اجساد غرق شدگان با هماهنگی جمعیت هلال احمر این شهرستان از لحظه غرق شدن این دو خواهر آغاز و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که سد شهید عباسپور یا سد کارون یک، واقع در شهرستان اندیکا خوزستان، از بزرگ ترین سدهای ایران است که بر روی رودخانه کارون ساخته شده است.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گردشگر جسد اندیکا غرق شدگی برنا خوزستان دو خواهر سد عباسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان شازند با همکاری ماموران انتظامی آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، کامیار چهری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن ۴۵ ساله در شهرستان اراک در روز گذشته، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی ۴۳ ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم پس از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به قتل عمد زن ۴۵ ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

کد خبر 744186

دیگر خبرها

  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در سیلاب «کارواندر»/ یک نفر مفقود است
  •  چطور فرزند بزرگتر خود را برای ورود نوزاد تازه متولد شده به خانه آماده کنیم؟
  •  پیکر مفقود شده پس از ۳۰ روز در کوه‌های دالکی دشتستان پیدا شد
  • لحظه نجات کودک ایرانی ۲ ساله در حالی که یخ زده بود | تصاویر
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ در ارتفاعات دینارکوه
  • ببینید| لحظه نجات کودک ۲ ساله در حالی که یخ زده بود
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله در ارتفاعات دینارکوه
  • عدم تاثیر مصرف استامینوفن در بارداری بر خطر ابتلای کودک به اوتیسم
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • فاصله زیادی تا رسیدن به آرمان‌های انقلاب داریم