Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@22:15:53 GMT

خجسته: با سلاطین قاچاق برخورد می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۵۹۰۱

خجسته: با سلاطین قاچاق برخورد می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امیر خجسته نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در حاشیه بازدید از اسکله‌های بندر امام اظهار داشت: 140 هزار تن ذرت وارداتی آلوده در خوزستان از سال 95 در انبارها مانده که باید هرچه سریع تعیین تکلیف شود.

وی افزود: بر اساس گزارش‌هایی که در اختیار داریم، 34 هزار خودرو ثبت سفارش غیرقانونی شده اما متولیان امر این موضوع را انکار کرده‌اند در حالی که 6 هزار خودرو اظهار شده و هم اکنون در این میان دو هزار خودرو در خرمشهر است که از آنها بازدید خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان در مجلس اضافه کرد: اگرچه در تمامی جهان چنین مواردی وجود دارد اما در ایران اسلامی باید روز به روز کاهش یابد؛ قطعا این فساد را با افشاگری از بین می‌بریم و هر شخصی که در رابطه با فساد اقتصادی بتواند افشاگری کند، حق الکشف دریافت می کند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه با اقداماتی که کمیسیون اصل 90 در پیش گرفته ریشه رانت، فساد و کلاهبرداری خشکیده می شود، ادامه داد: این نوید را به مردم می دهیم که با همکاری مسئولان و دلسوزان نظام و فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی از بیت المال صیانت می‌کنیم.

خجسته بیان کرد: با توجه به نظارت دقیقی که از سوی دولت و کمیسیون اصل 90 و به خصوص در گمرکات خوزستان صورت گرفته بی شک در آینده هیچ مواد آلوده‌ای وارد نمی‌شود و برای هر شرکتی خاطی دستگاه قضایی ورود می‌کند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس در پایان گفت: با عزم جدی دستگاه‌قضایی و همدلی بین مسئولان، خائنان به ملت به زودی شناسایی و به سزای اعمال خود می‌ رسند و نهضت مبارزه بامفاسد اقتصادی همچنان ادامه دارد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: خجسته کمیسیون اصل 90 قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت:در راستای اجرای طرح برخورد با خودرو‌های قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در یکی از مناطق شهر مشهد به یک دستگاه خودرو سواری BMW مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

سرهنگ حسین جوانبخت افزود: در ادامه مالک خودرو مدارک و مستندات لازم مبنی بر داشتن مجوز تردد خودرو ارائه نکرد و خودرو موردنظر به پارکینگ منتقل شد که کارشناسان ارزش این خودرو را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی  از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی خارج از چهارچوب قانون مراتب را در اسرع وقت به پلیس پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش