Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@20:44:47 GMT

کشف انبار کتاب قاچاق در خیابان فخررازی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۶۰۵۱

کشف انبار کتاب قاچاق در خیابان فخررازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به دنبال کشف و ضبط کتاب‌های قاچاق و غیرقانونی، کارگروه صیانت از حقوق ناشران، مولفان و مصنفان ظهر امروز (چهارشنبه ۹ مرداد) یک انبار کتاب را در محدوده خیابان انقلاب و خیابان فخررازی کشف کرد. به گفته یکی از اعضای کارگروه صیانت از حقوق ناشران، مولفان و مترجمان، حجم کتاب‌های کشف شده از این انبار حدود یک وانت بود که با حضور نمایندگان کارگروه و پلیس امنیت ثبت و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این اقدام در شرایطی صورت گرفت که در هفته گذشته نیز یک باب کتابفروشی که به فروش کتاب‌های غیرمجاز و قاچاق می‌پرداخت، از سوی این کارگروه پلمب و یک وانت کتاب قاچاق از این کتابفروشی ضبط شد.

۵۷۲۴۳

کد خبر 1285344

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قاچاق بازار کتاب معاونت فرهنگی وزارت ارشاد ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال دولت دوازدهم عربستان دونالد ترامپ خودرو محمدجواد ظریف ایران و آمریکا گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷ هزار قلم بلوریجات قاچاق از انباری در شور آباد کهریزک خبر داد و گفت: محل مذکور یک باب انبار کالای بازرگانی است اما کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ مهدی افشاری با اشاره به کشف مقادیری کالای قاچاق گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف یک انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند.

وی افزود: رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی  در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد، مقادیری بلوریجات خارجی در انباری در شورآباد تخلیه و دپو شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که کالای خارجی توسط خودروهای شوتی از شهرهای جنوبی به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این انبار انتقال داده شده است، گفت: بعد از این انبار نیز اقلام بسته‌بندی شده و در بازار توزیع می‌شد.

افشاری با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام و مجوز عملیات دریافت شد، ابراز داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با هماهنگی قضایی به محل مذکور رفته و اقدام به بازرسی از آن کردند که در جریان آن مشخص شد محل مذکور یک باب انبار کالای بازرگانی است اما کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده است.

کشف 6 هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت

وی ادامه داد: ماموران همچنین مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالاهای خارجی بلوری از نوع جا ادویه‌ای، پیاله، بطری و ... در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سالهای گذشته و درواقع جعلی است و مطابقتی با کالاهای مکشوفه ندارد و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالاها شامل 7128 عدد انواع بلوریجات محصول کشور چین بود، خاطرنشان کرد: ‌در همین راستا نیز سوله انبار مذکور پلمب شده و پرونده قضایی مربوطه در این خصوص تشکیل شد و به همراه متهمان و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شد وکارشناسان همچنین ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 10 میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • اعلام جزییات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب
  • واردات کتاب در چند قدمی ارز مبادله‌ای/ مابه‌تفاوت نمی‌دهیم
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • صیانت از همه کودکان وظیفه مرجع ملی حقوق کودک است
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود