Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته نقل و انتقالات از تلاش فدراسیون برای جلوگیری از مشکلات در جذب بازیکنان خارجی خبر داد.

طرفداری- فریبرز محمودزاده درباره تشکیل کارگروه ویژه بازیکنان خارجی اظهار داشت:

اولین جلسه این کارگروه به تازگی برگزار شده است، اما متأسفانه برخی افراد به دروغ می‌گویند قرار است در این کارگروه کیفیت فنی بازیکنان خارجی را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا ما باید این کار را انجام دهیم؟ اصلاً مگر ما مربی هستیم که درباره کیفیت فنی بازیکنان نظر بدهیم؟ کیفیت فنی بازیکنان خارجی به ما ربطی پیدا نمی‌کند. ما قرار است در این کارگروه فقط آیتم‌های مخصوص جذب بازیکنان را افزایش دهیم و اصلاً به کیفیت فنی کاری نداریم. فلسفه کارگروه جذب بازیکن خارجی این است که در آینده جذب این بازیکنان با کمترین انتقاد همراه باشد.

به گزارش تسنیم، وی در پاسخ به این پرسش که چه کسانی اعضای کارگروه ویژه جذب بازیکنان خارجی را تشکیل می‌دهند، گفت:

رئیس کمیته روابط بین‌الملل،‌ رئیس کمیته انضباطی، رئیس کمیته تعیین وضعیت، رئیس کمیته نقل و انتقالات، رئیس کمیته تدوین مقررات و دبیرکل فدراسیون فوتبال عضو این کارگروه هستند. قرار است این افراد در جلسات کارشناسی‌های لازم را انجام دهند و سپس مصوبه‌های این کارگروه هم باید به تصویب هیئت رئیسه سازمان لیگ برسد. اگر مصوبه‌ها هم تأییدیه هیئت رئیسه را دریافت کنند، بازهم در نقل و انتقالات تابستانی به اجرا در نخواهد آمد، چون این فصل از نقل و انتقالات آغاز شده و عملاً دیگر نمی‌توانیم قانون جدیدی را اعمال کنیم. ما مصوبه‌های جدید را برای آینده تنظیم می‌کنیم و فعلاً هم هیچ مصوبه‌ای به تصویب نرسیده است. همان‌طور که گفتم تا الان فقط یک جلسه برگزار کرده‌ایم. در نتیجه فعلاً جذب بازیکنان خارجی مطابق قوانین فصل‌های گذشته انجام خواهد شد و هیچ تغییری در قوانین اعمال نشده است.

مسئول کمیته نقل و انتقالات در پایان با تشریح قوانین جذب بازیکنان خارجی گفت:‌

بازیکن اگر اهل کشور‌های قاره آسیا، آفریقا، اقیانوسیه و آمریکای شمالی باشد باید در دو سال گذشته عضو تیم امید یا تیم بزرگسالان کشورش بوده و یا در عالی‌ترین سطح این قاره‌ها که لیگ قهرمانان آفریقا یا آسیاست، بازی کرده باشد. همچنین بازیکنان اهل کشورهای اروپایی و آمریکای جنوبی نیز به دلیل اینکه سطح فوتبال بالاتری نسبت به سایر قاره‌ها دارند، بازیکنان باید حداقل در دو رده از لیگ این کشورها حداقل 10 بازی انجام داده باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی امروز در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان حاضر شد و گفت: ابتدا از باشگاه گل‌گهر سیرجان بابت میهمان‌نوازی‌شان تشکر می‌کنم. قبل از اینکه وارد بحث بازی فردا شویم باید بگویم اعتقادم این است که هر دو تیم استقلال خوزستان و گل‌گهر علی‌رغم نمایش و فوتبال زیبایی که در این فصل ارائه دادند، جایگاهی درخور نوع فوتبال‌شان به دست نیاورده‌اند؛ یک بخشی از این موضوع به بدشانسی‌هایی برمی‌گردد که گریبان‌گیر دو تیم بوده است.

وی افزود: البته موارد دیگری هم وجود دارد که خارج از این جلسه است و باعث شد که گل‌گهر با وجود پتانسیل و امکانات و شرایط خوبی که در یوی دو فصل گذشته داشته، نتواند جزء مدعیان قهرمانی باشد و استقلال خوزستان هم نتواند برای رتبه تک رقمی یا بقای آسان‌تر تلاش کند. امیدوارم در ادامه لیگ این اتفاقات رخ بدهد.

پورموسوی در خصوص بازی با گل‌گهر گفت: بازی فردا از دو جنبه برای ما مهم است؛ اول اینکه بتوانیم جایگاه‌مان را در جدول مسابقات بهتر کنیم و دوم اینکه مثل بازی رفت که شاهد بازی زیبایی از دو تیم بودیم، این اتفاق باز هم رقم بخورد. می‌دانیم که گل‌گهر به لحاظ نفری جزو تیم‌های خوب ایران است و کادرفنی بسیار خوبی دارد که من به لحاظ فنی و اخلاقی به آنها علاقه خاصی دارم و کارشان را دنبال می‌کنم. امیدوارم بتوانیم فوتبالی بازی کنیم که همه نگاه‌ها به سیرجان باشد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره عملکرد خوب بازیکنان خارجی این تیم در نیم فصل دوم عنوان کرد: ما با توجه به اینکه از لیگ یک صعود کرده بودیم، فرصت زیادی برای بستن تیم نداشتیم و سعی کردیم از موجودیت استفاده کنیم که با اتفاقاتی که رقم خورد، نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم، اما یک ماه قبل از پایان‌ نیم فصل اول که با باشگاه به جمع‌بندی رسیدیم که باید تیم را تقویت کنیم، به سراغ بازیکنان خارجی رفتیم. ساعت‌ها وقت گذاشتیم تا بتوانیم بچه‌هایی را که می‌توانند به ما کمک کنند و از تظر مالی به شرایط ما نزدیک هستند، جذب کنیم که خدا را شکر اتفاقات خوبی رقم خورد و ما توانستیم در‌ نیم فصل دوم مقداری جبران کنیم. امیدوار هستیم که در هفت هفته پایان شرایط‌مان بهتر شود.

او در پاسخ به اینکه آیا این بازیکنان انتخاب او بوده‌اند، گفت: دو بازیکن را خودمان از نزدیک دیدیم. خودم به عراق رفته بودم و آسو را آنجا انتخاب کردم. روی دوستون شناخت خوبی داشتیم و عملکرد او در پاختاکور و کشورهای آسیایی مثل چین و کره که رفته بود، زیرنظر گرفته بودیم. دو بازیکن دیگر هم عثمان و ساویو هستند که خیلی از آنها فیلم نگاه کردیم ک همه آنها توسط کادرفنی و مدیریت باشگاه تایید شدند.

پورموسوی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا توضیح داد: دوستون هفتمین اخطارش را گرفت و متاسفانه در بازی غایب است.

دیگر خبرها

  • قرآن منبع اصلی علوم انسانی اسلامی است
  • تجربه استقلال تعیین کننده است/ انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • می‌خواهیم اقدام اسرائیل در قبال ایران با کمترین تنش‌ها همراه باشد
  • کامرون: می‌خواهیم اقدام اسراییل در قبال ایران با کمترین تنش‌ها همراه باشد
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی