Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور چهارشنبه در حاشیه این بازدید به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی این محور اشاره کرد و گفت: تکمیل محور دشت ارژن به ابوالحیات که از غرب استان تا جنوب استان فارس ادامه دارد، از اولویت های وزارت راه و شهرسازی است. 

محمدرضا کدخدازاده تاریخ دقیقی برای تکمیل این طرح اعلام نکرد ولی در عین حال گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه نیاز است که برای امسال هم اعتباری افزون بر ۳۰ میلیار تومان تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محور ارژن به تنگ ابوالحیات ۲۱ کیلومتر است که دو پیمانکار در دوقطعه مشغول بکار هستند و در این محور دودهنه تونل حفر شده است. 

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به اهمیت ساخت تونل محرم در محور کازرون به بوشهر گفت: احداث این محور هم در زمره طرح های ملی است و امسال حدود پنج میلیارد تومان برای ادامه کار تخصیص داده شده است که این مبلغ از منابع دیگر قابل افزایش است، به گونه ای که می توان یک پیمانکار دیگر هم برای شتاب بخشی به طرح اضافه کرد. 

سرپرست اداره راه و شهرسازی کازرون نیز گفت: احداث تونل محرم به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر  از سال ۸۸ آغاز شده است که تاکنون یک هزار و ۱۰۰ متر آن حفاری شده است. 

حسین شفیعی بدون اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح تاکنون گفت: برای بهره برداری از این تونل به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. 

شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

۹۶۰۳ / ۲۰۲۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید مخبر بر تسریع در عملیات جاده‌سازی محور کندوان

معاون اول رئیس جمهور در سفر سرزده از جاده کندوان گفت: تلاش‌های قابل توجهی در دولت سیزدهم برای تکمیل جاده کندوان و آزادراه تهران شمال انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد مخبر معاون رئیس جمهور امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از محور کندوان اظهار داشت: دولت سیزدهم در سال‌های اخیر برای افتتاح قطعه دوم آزاد راه تهران شمال تلاش‌های قابل توجهی انجام داده و اکنون این جاده زیر بار ترافیک رفته است.

وی افزود: عملیات اجرایی قطعه سوم این محور هم با برنامه ریزی های صورت گرفته در دست انجام است.

مخبر خاطرنشان کرد: با توجه به تردد قابل توجه مسافران از محور کندوان بازسازی و تکمیل طرح های زیرساختی این محور با جدیت در دستور کار قرار دارد.

معاون اول رئیس جمهور امروز سه شنبه به همراه وزیر راه و شهرسازی و استاندار مازندران از طرح ملی تعریض محور طویر-دزدبن کندوان بازدید سرزده داشت.

وی بر ضرورت تکمیل و بازسازی این طرح تأکید کرد.

طرح ملی تعریض حدفاصل طویر مرزن آباد تا دزدبن واقع در جاده کندوان پس از گذشت 13 سال به بهره برداری نرسیده با نگاه ویژه اعتباری دولت  در 2 سال گذشته  تکمیل طرح راه سازی آن امیدوار کننده شده است.

عملیات اجرایی این طرح به طول حدود 20 کیلومتر از سال 1389 شروع شد و بر اساس برنامه اعلامی قرار بود از حدود پنج کیلومتر درست در امتداد قطعه چهار آزاد راه تهران - شمال پیش از شهر مرزن آباد شروع و تا منطقه دزدبن در مسیر جاده کندوان ادامه یابد منتهی بنا به گفته برخی از کارشناسان و مسئولان روند اجرای این طرح به علت وجود موانع و بروکراسی‌های اداری با مشکلات و موانع فراوانی برخورد کرد به طوری که این وضعیت حتی به وقفه چندین ساله روند اجرای این طرح منجر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق
  • تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد
  • شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه
  • انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • تأکید مخبر بر تسریع در عملیات جاده‌سازی محور کندوان
  • انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر
  • محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال مسدود شد