Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- در صورت جدایی کایسدو از لاتزیو، این تیم برای جذب آزاد یورنته جدی تر از قبل خواهد شد.

لاتزیو هنوز در بازار نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت خود با انجام حداقل یک خرید دیگر است. به گزارش ایل مساجرو، این باشگاه به جذب فرناندو یورنته، مهاجم فصل قبل تاتنهام علاقه دارد و تماس ها با ایجنت او را حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه لاتزیو اخیرا بازیکنانی مثل مانوئل لاتزاری و جونی رودریگز را به منظور تقویت جناحین خود به خدمت گرفته، بنابراین هدف از جذب یورنته این است که ارسال از جناحین بیشتر در دستور کار قرار بگیرد تا از قدرت سرزنی این بازیکن 34 ساله استفاده شود. از آنجا که این مهاجم اسپانیایی اکنون بازیکنی آزاد محسوب می شود، بنابراین اگر عقاب ها بتوانند او را برای انتقال به پایتخت ایتالیا متقاعد کنند عملیاتی مقرون به صرفه انجام داده اند. 

با این حال بیانکو چلستی قبل از اقدام برای جذب یورنته، در ابتدا باید وضعیت مربوط به آینده فلیپه کایسدو را حل و فصل کند. احتمال تمدید قرارداد با این مهاجم 30 ساله و اکوادوری که تنها یک سال از قراردادش با لاتزیو باقی مانده رد نمی شود اما در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب می تواند المپیکو را ترک کند. در این صورت لاتزیو برای جذب یورنته که در فصل قبل آمار 8 گل و 5 پاس گل در 35 بازی برای تاتنهام را از خود ثبت کرد، جدی تر خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو 1-0 یوونتوس)

گل کاستیانوس به یوونتوس را مشاهده می کنید.

دانلود (6.6MB)

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • گل میلیک به لاتزیو (لاتزیو ۲-۱ یوونتوس)
  • گل دوم کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو ۲-۰ یوونتوس)
  • گل کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو 1-0 یوونتوس)
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی