Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های برگشت از دور دوم مرحله انتخابی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۹-۲۰۲۰، امشب پنج دیدار برگزار شد تا تکلیف هفت تیم راه یافته به دور بعد مشخص شود.

تیم ستاره سرخ بلگراد با نتیجه دو بر یک مقابل تیم هلسینکی فنلاند شکست خورد، اما در مجموع ۲ بازی سه بر ۲ پیروز و راهی مرحله بعد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ماریبور اسلوونی سه بر ۲ مقابل آئک سورنا سوئد شکست خورد، اما این تیم هم در مجموع دو بازی رفت و برگشت پیروز و به مرحله بعدی رسید. تیم قره باغ آذربایجان سه بر صفر دانداک ایرلند را برد و به مرحله بعد راه یافت. روسنبرگ نروژ هم با ۲ گل باته بوریسف بلاروس را برد و این تیم نیز صعود کرد. کپنهاگن دانمارک نیز با یک گل نیو سنتز ولز را برد و راهی دور بعد شد.

تیم‌های صعود کننده این مرحله به دور سوم رقابت‌های مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند.

بیشتر بخوانید:

صیادمنش: بابت حضور در فنرباغچه خوشحالم/ از هیچ تلاشی برای موفقیت دریغ نمی‌کنم

دستمزد صیادمنش در تیم فنرباغچه مشخص شد

بایرن مونیخ ۳ - رئال مادرید یک/ بی‌تجربگی جوانان زیدان ۳ امتیاز را تقدیم باواریایی‌ها کرد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم دورتموند و پاری سن ژرمن که در مرحله گروهی نیز دو مرتبه به مصاف یکدیگر رفته بودند (۱ برد برای پاری سن ژرمن، ۱ تساوی)، در مرحله نیمه‌نهایی بار دیگر رو در روی هم قرار خواهند گرفت

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و با برگزاری دو بازی، تکلیف یکی از بازی‌های نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۳/۲۴ مشخص شد. پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه نهایی شد. در سمت مقابل، دورتموند نیز در جدالی نزدیک و جذاب، اتلتیکو مادرید را ۴-۲ شکست داد و با برتری ۵-۴ در مجموع، به جمع چهار تیم پایانی راه یافت.

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!  دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید؛ جهنم‌ زرد، تیم سیمئونه را خاکستر کرد

بر این اساس، دو تیم بوروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن برگزار کننده اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی خواهند بود و تکلیف دیگر بازی این مرحله، امشب پس از پایان جدال بایرن مونیخ - آرسنال و منچسترسیتی - آرسنال مشخص خواهد شد.

تاریخ برگزاری بازی‌های نیمه‌نهایی

بازی‌های دور رفت نیمه‌نهایی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و تاریخ بازی‌های دور برگشت نیز برای یک هفته بعد (روزهای ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده‌اند. بازی فینال نیز قرار است شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شود. 

گفتنی است بر اساس برنامه، اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت بین دو تیم دورتموند و پاری سن ژرمن در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک برگزار خواهد شد.

تقویم بازی‌ها رفت نیمه‌نهایی: سه‌شنبه و چهارشنبه، 11 و 12 اردیبهشت 1403 برگشت نیمه‌نهایی: سه‌شنبه و چهارشنبه، 18 و 19 اردیبهشت 1403 فینال: شنبه 12 خرداد 1403 نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا   میزبان رفت میزبان برگشت
بازی اول دورتموند پاری سن ژرمن
بازی دوم بازی اول 1/4 (برنده آرسنال-بایرن مونیخ) بازی سوم 1/4 (برنده رئال مادرید-منچسترسیتی)

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار