Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ضیا مجری برنامه فرمول یک شبکه یک همزمان با اعلام خبر تصویب لایحه بانک مرکزی در هیئت دولت مبنی بر حذف چهار صفر از پول ملی پیشنهادات جالبی را برای اجرای این طرح با لحن طنزآمیز و کنایه‌آمیز مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: الآن با حذف ۴ تا صفر از پول ملی از بدهی‌های منم آیا ۴ تا صفر حذف میشه؟

در ادامه صحبت‌های کنایه‌آمیز مجری برنامه فرمول یک درباره حذف چهار صفر از پول ملی کشورمان را می بینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گفتنی است؛ هيئت دولت روز گذشته لایحه پیشنهادی بانک مرکزی مبنی بر تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان و حذف چهار صفر را به تصویب رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با انتشار خبر تصویب این لایحه اما و اگرهایی درباره اثرگذاری این طرح در اقتصاد مطرح شده است. گرچه مسئولان هدف از اجرای این طرح را حفظ کارآیی پول ملی، تسهیل و بازیابی نقش ابزارهای پرداخت نقد در تبادلات پولی داخلی، هماهنگی با آنچه در فرهنگ و عرف جامعه درباره واحد پول ملی رواج یافته است می‌دانند اما میزان اثرگذاری آن بر اقتصاد کشور موضوع مهمی است که باید دید با اجرایی شدن این طرح چه تغییراتی را آخر به خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ناتو برای ارسال تسلیحات جدید به کی‌یف!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، یک منبع آگاه در بروکسل گفت است که کشورهای عضو ناتو به منظور تامین تسلیحات جدید، برای اوکراین شرط گذاشته‌اند.

این منبع آگاه گفته که شرط ناتو برای تخصیص این کمک، تصویب یک لایحه سختگیرانه در اوکراین است!

وی دراین‌باره گفت: تصویب لایحه به شدت سختگیرانه بسیج عمومی در اوکراین، شرط کشورهای ناتو برای تامین تسلیحات جدید است.

این دیپلمات ارشد اروپایی که به شرط حفظ هویت حاضر به گفت‌وگو شده است، افزود: تامین سلاح جدید تنها زمانی معقول و منطقی است که شمار قابل توجهی نیروی نظامی در عملیات‌های تدافعی یا تهاجی، قادر به استفاده از این تسلیحات باشند. همچنین تامین سلاح زمانی منطقی است که نیروهای کشته یا زخمی‌شده، بلافاصله جایگزین شوند و برای این کار، باید به طور خودجوش سربازان جدید به ارتش فراخوانده شوند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که مجلس نمایندگان آمریکا نیز، دیروز سرانجام بعد از وقفه چندین ماهه‌، لایحه بسته کمک خارجی ۹۵ میلیارد دلاری شامل کمک ۶۰ میلیاردی برای اوکراین را تصویب کرد. با توجه به استدلال ناتو و شرطی که در ازای تامین تسلیحات برای اوکراین گذاشته است، انتظار می‌رود که طی روزهای آتی، پیش‌شرط واشنگتن برای کی‌یف نیز رونمایی شود!

کد خبر 6084371

دیگر خبرها

  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • سنگ تمام آمریکا برای کودک‌کش‌ها
  • سنگ آمریکا برای کودک کش‌ها
  • شرط ناتو برای ارسال تسلیحات جدید به کی‌یف!
  • واکنش‌ها به تصویب لایحه کمک نظامی به اوکراین/ از زلنسکی تا پسکوف
  • تصویب دومین لایحه فیلتر تیک‌تاک در آمریکا
  • دوراهی سخت تیک‌تاک در آمریکا
  • تصویب دومین لایحه فیلتر تیک‌ تاک در آمریکا
  • واکنش کرملین به لایحه ضد‌روسی مجلس نمایندگان آمریکا