Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:00:46 GMT

۶۸۰ نفر از قالیبافان سبزوار بیمه هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۸۸۳۱

۶۸۰ نفر از قالیبافان سبزوار بیمه هستند

رئیس تأمین اجتماعی سبزوار روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تعداد بیمه شدگان فعالان صنعت قالیبافی این شهرستان با افراد تبعی آنها یک هزار و ۵۸۵ نفر است.
حمیدرضا امینیان افزود: تعداد قالیبافان بیمه شده شهرستان سبزوار در سال گذشته ۷۰۷ نفر بود که طی چهار ماه نخست امسال ۲۷ نفر کاهش داشت.
وی با بیان اینکه تعدادی از قالیبافان این شهرستان در نوبت بیمه اجتماعی هستند اظهار داشت: تاکنون ابلاغی برای افزایش سهمیه بیمه تولیدکنندگان فرش دریافت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی گفت: ۱۴ هزار و ۳۱۰ قالیباف در خراسان رضوی از مزایای تامین اجتماعی برخوردار هستند که دولت مبالغ بسیاری در این زمینه به تامین اجتماعی بدهکار است و تا تعین تکلیف این بدهی و صدور مجوز از سوی سازمان تامین اجتماعی افراد جدیدی از این صنف را نمی توان در این صندوق عضو کرد.
امینیان افزود: جمعیت شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بر مبنای سرشماری سال ۹۵ حدود ۴۷۰ هزار نفر است که ۵۰ درصد این تعداد زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
۸۱۴۵/۷۴۹۵/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات فصد و حجامت بیمه شد

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت از برقراری پوشش بیمه‌ای برای سه خدمت طب سنتی از جمله فصد و حجامت خبر داد. - اخبار اجتماعی -

دکتر نفیسه حسینی یکتا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم از برقراری پوشش بیمه‌ای برای سه خدمت طب سنتی خبر داد و اظهار کرد: براساس قانون بودجه سال 1402 مقرر شده بود که سه خدمت طب ایرانی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، اخیراً هیئت دولت پوشش بیمه‌ای سه خدمت فصد، حجامت خشک و حجامت تر را ابلاغ کرده است.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت تصریح کرد: این خدمات توسط متخصصصان طب سنتی ایرانی قابل انجام شدن است و تعرفه آن نیز تصویب شده است.

حسینی یکتا گفت: در هر مرکز درمانی که متخصصان طب سنتی در آن فعالیت داشته باشند این خدمات به مردم و بیماران قابل ارائه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • بیمه مجدد شاغلین فصلی الزامی نیست
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی