Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، وحید رجایی فرماندار گرمسار در حاشیه بازدید استاندار سمنان از محل پروژه احداث جاده کرند گرمسار ضمن بیان اینکه تکمیل پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان در اولویت قرار دارند، گفت: تکمیل این پروژه به‌عنوان یکی از نقاط حادثه‌ خیز استان سمنان در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در دست اقدام است، افزود: در حال حاضر مناقصه این طرح انجام‌شده و یک باند این جاده به‌زودی آسفالت می‌شود.

فرماندار گرمسار با اشاره به سفر یک‌روزه استاندار سمنان به این شهرستان خاطرنشان کرد: بازدید از جاده نه‌حصار، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهید نبی‌الله صفری گرمسار، دیدار با خانواده معظم شهدا و شرکت در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر گرمسار از برنامه‌های مهم سفر آشناگر به این شهرستان است.

انتهای پیام / م

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی  در گرمسار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل اخبار سلامت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود

ایوب ترک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی شهری و رفع مشکلات و نیازهای شهروندان طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در نقاط مختلف شهر در دست اجرا است.

وی تسریع در تکمیل پروژه‌ها را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در همین راستا با استفاده و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، برای تسریع در تکمیل پروژه‌های عمران شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: مدیریت شهری در سال جاری به طور جد امورات خدمات شهری، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و از همه مهم‌تر زیبا سازی و توسعه مبلمان شهری را به عنوان اولویت‌های اول خود قرار داده است.

ترک‌زاده بیان کرد: نظارت کافی بر اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد تا هم شاهد کیفیت بالای اجرای پروژه‌ها باشیم و هم سرعت بالاتری را در اجرای آن داشته باشیم.

کد خبر 6081887

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد