Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فروشگاه پوشاک الف: روحیه ی کار گروهی و آشنایی با فرایند های مشتری مداری و فروش ب: تسلط کامل در فرایندهای انبار داری و انبار گردانی ج: دارای قدرت تجزیه و تحلیل فروش بر اساس سلیقه ی مشتریان در فصل ها د: دارای حداقل 5 سال سابقه ی مدیر فروشگاهی در زمینه ی پوشاک از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم مشخصات، تجربیات و سوابق مورد تایید رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  توجه : به درخواستهای تلفنی و حضوری ترتیب اثر داده نخواهد شد. بنابراین لطفا از مراجعه به مجتمع خودداری فرمایید. لازم به ذکر است به دلیل گردشگری بودن مجموعه، کلیه افراد داوطلب آمادگی همکاری در ایام تعطیل را داشته باشند. آدرس ایمیل: hr-royal@telecabinramsar.com

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد

به گزارش قدس خراسان، مهدی لسان طوسی اظهار کرد: طبق ماده ۶۲ قانون نظام صنفی، فروش و عرضه کالاهای مستعمل یا تاناکورا ممنوع است و هر جا فروش آن دیده شود از طریق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آن برخورد خواهد شد.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد دلیل افزایش فروشندگان لباس‌های مستعمل در مشهد را کم شدن قدرت خرید مردم و افزایش تقاضا برای این نوع پوشاک عنوان و اضافه کرد: این موضوع به شدت در دست بررسی است زیرا ادامه فعالیت آن‌ها به ضرر بخش تولید و عرضه کنندگان قانونی پوشاک در مشهد است.

وی در پاسخ به این سوال که به چه علت واحدهای عرضه کننده پوشاک دست دوم از فروشگاه‌ها و مراکز تجاری معتبر در حال فعالیت هستند گفت: دلیلش آن است که صاحب واحد صنفی یا فروشگاه پیش از این پروانه کسب برای فروش پوشاک نو گرفته اما بعد نسبت به عرضه پوشاک مستعمل در همان محل اقدام کرده است.

لسان طوسی گفت: با توجه به این که زمستان گذشته سرمای زیادی در مشهد اتفاق نیفتاد و پوشاک زمستانی نیز فروش زیادی در این شهر نداشت از این رو صاحبان واحدهای صنفی مجبور شدند اجناس خود را به قیمت خرید (بدون در نظر گرفتن سود قانونی) بفروشند.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد افزود: در فروردین ماه هم صاحبان صنوف پوشاک در مشهد خرید جدید لباس نداشتند و خریدهای جدیدشان از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، لذا قیمت‌ها هم تغییری نداشته و مربوط به سال قبل بوده است و در مجموع نمی‌توان گفت این رسته صنفی در فروردین ماه گران فروشی کرده است.

وی اضافه کرد: قیمت تمام شده تولید پوشاک به دلیل هزینه‌های جانبی و سربار که هر ساله رو به افزایش است، زیاد شده و به طور قطع بر قیمت پوشاک اثرگذار بوده است اما واحدهای صنفی پوشاک مشهد در فروردین ماه گران فروشی نداشته و اجناس ماهیتاه دلیل بالا بودن قیمت تمام شده تولید، گران هستند با این حال نمی توان بروز تخلف گران فروشی از برخی صنوف را هم انکار کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • لیست دادگاه های تبریز
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • راه‌دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود