Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: می دانم که مردم تحت فشار هستند اما مردم این را هم می دانند که خدمتگذاران آنها در دولت تمام سعی و تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار بسته اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی هریس گفت: امروز قدم دیگری برای رشد اقتصادی کشور بر می‌داریم و تولید برق از ۶۲ هزار مگاوات در سال ۹۲، به ۸۱ هزار و ۷۰۰ مگاوات در حال حاضر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رئیس جمهور ساخت نیروگاه هریس طی چند سال اخیر توسط مهندسان ایرانی را مایه مباهات دانست و با تاکید بر اینکه در شرایط فشار و تحریم دشمن، افتتاح پروژه‌های بزرگ پرمعنا و غرورانگیزتر است، اظهارداشت:اینکه طی یکروز در استان آذربایجان شرقی ۶ هزار میلیارد تومان طرح آب و برق افتتاح می‌شود؛ نشان امید یک ملت است.

خبر تکمیل می شود ...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واکنش روحانی به تحریم تحریم ظریف روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حسن روحانی به حمله سپاه به رژیم صهیونیستی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حسن روحانی در دیدار جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی، مدیران اقتصادی، روزنامه‌نگاران، وزیران و استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم با وی با اشاره به تقارن اعیاد نوروز و فطر گفت: در ایامی که پشت سر گذاشتیم، مردم ما هم موقرانه به اعیاد ملی و باستانی خودشان توجه کردند و هم مشتاقانه به عبادت و اعیاد دینی و مذهبی‌شان پرداختند. مردم در طول ۱۴۰۰ سال گذشته تقارن خیلی خوبی بین این دو سرمایه فرهنگی و ملی و دینی و اسلام عزیزمان ایجاد کردند و اگر آن‌ها را آزاد بگذاریم، خودشان خوب آگاهند که چگونه هر دو را پاس بدارند.

روحانی در ابتدای سخنان خود به شرایط خاص منطقه‌ای و پاسخ دیشب ایران به رژیم اسرائیل پرداخت و اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که اسرائیل یک دولت غاصب است، اسرائیل دولتی است که همه اصول انسانی را نه امروز بلکه در طول ۷۶ سال گذشته زیر پا گذاشته است. اسرائیل یک رژیم آدمکش است که به اصول بین‌المللی نیز توجه نمی‌کند. اسرائیل یک خطای بزرگ انجام داد و به ساختمان کنسولی ایران در دمشق حمله کرد که موجب شهادت فرماندهان شجاع سپاه پاسداران شد. این کار، احمقانه بود. البته اسرائیلی‌ها می‌خواهند به خاطر گرفتاری‌شان در غزه، معضلات را در کل منطقه توسعه دهند و از طریق توسعه ناامنی در منطقه، خودشان را خلاص کنند و شرایط جدیدی را به وجود بیاورند.

رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم افزود: همه دنیا شاهد است که جمهوری اسلامی ایران آغازگر اقدام نظامی نبوده است. اسرائیل حمله را شروع کرد و ایران فقط پاسخ داد. امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند و تنبیه شوند و دست از تجاوز بردارند و اگر بخواهند به تجاوز ادامه دهند به طور طبیعی پاسخ آن را خواهند دید، گرچه ما امیدواریم حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند. جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد، با ظلم و تجاوز مخالف و حامی مظلومین در طول تاریخ است. امروز هم امیدواریم ان شاءالله با خیر و برکتی که ماه مبارک رمضان برای مردم ما به ارمغان آورد، بتوانیم به راحتی از همه توطئه‌ها عبور کنیم و مردم ما شاهد حل معضلات کشور باشند.

وی با تأکید بر استفاده از فرصت‌های جدید در سال نو اظهار کرد: در هفته‌های گذشته در همسایگی ما انتخاباتی انجام گرفت که مراد میل حاکمان نبود. آن‌ها بلافاصله به مردم گفتند از این ناکامی درس می‌گیرند و خودانتقادی را آغاز می‌کنند. ما هم بعد از انتخابات اسفند پارسال می‌بایست خودانتقادی را شروع می‌کردیم. باید ببینیم اشکال از کجاست و آن را رفع کنیم. من معتقدم باید برگردیم به سمت مردم و در برابر آن‌ها سر فرود بیاوریم. بپذیریم که کشور از آن مردم و اداره امور با رأی مردم است. بدانیم موفقیت‌ها در صورتی است که مردم ما در صحنه باشند. باید بینیم خطاهای ما کجا بوده، خودمان را نقد کنیم، نه اینکه آن‌ها را توجیه کنیم. انتخابات ما یک پیام داشت و آن اینکه اکثریت مردم پای صندوق رأی نیامدند. این پیام را باید درک کنیم و برای آن راه‌حل پیدا کنیم.

رئیس دولت تدبیر و امید با اشاره به نامگذاری امسال به سال جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: ما موظفیم این نظر مقام معظم رهبری را به تمامی عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی تسری دهیم، کمااینکه ایشان سال گذشته بر مشارکت سیاسی مردم هم تاکید داشتند. نمی‌شود ما مردم را در اقتصاد دعوت به مشارکت کنیم، اما در سیاست به مردم اعتنا نکنیم یا در فرهنگ و سیاست خارجی به نظر مردم توجه نکنیم. کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است و باید مردم را به حضور در همه زمینه‌ها دعوت کنیم.

دیگر خبرها

  • طرح های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان های سمنان افتتاح می شود
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق
  • واکنش حسن روحانی به حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • افتتاح واحدهای مسکونی دانشگاهیان طی روزهای آینده
  • اسرائیل زیر فشار حمله است
  • ترامپ: اسرائیل زیر فشار حمله است
  • اگر من بودم هرگز این حمله اتفاق نمی‌افتاد | اسرائیل زیر فشار حمله است