Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین بزرگداشت شهید علی کمایی یکی از شهدای عملیات تروریستی اهواز در این شهر برگزار می‌شود. ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی شهید علی کمایی از شهدای عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز آئین بزرگداشتی در این کلانشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه معنوی روز پنج‌شنبه دهم مردادماه از ساعت 19:30 برگزار می‌شود که جمعی از دوستان و همکاران شهید والامقام علی کمایی یکی از شهدای عملیات تروریستی اهواز نیز در آن حضور می‌یابند.

آئین بزرگداشت شهید علی کمایی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی اهواز در کنار مزارش در قطعه شهدای حله گلزار شهدای اهواز واقع در پشت مسجد گلزار برگزار می‌شود که اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان خوزستانی به این بسیجی شهید ادای احترام می‌کنند.

این برنامه با حضور خانواده شهید علی کمایی ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شود که مردم خوزستان یاد و خاطره فرزند شهید خود را گرامی می‌دارند.

جمعی از خانواده معظم شهدا از جمله خانواده شهدای عملیات تروریستی اهواز در آئین بزرگداشت شهید علی کمایی شرکت می‌کنند.

این برنامه به مناسبت سالروز تولد شهید والامقام علی کمایی یکی از شهدای عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز برگزار می‌شود.

شهید علی کمایی فرزند اسفندیار در یازدهم مردادماه سال 1362 به عنوان دومین فرزند خانواده در شهر امیدیه خوزستان دیده به جهان گشود.

این جوان خوزستانی دوران مدرسه و دبیرستان را پشت سر نهاد که پس از آن در دانشکده خبر اهواز درس خود را ادامه داد و مدرک کاردانی خبرنگاری را دریافت کرد.

وی در صبح روز شنبه 31 شهریورماه سال 1397 در رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز حضور داشت و به همراه 22 نفر دیگر توسط تروریست‌های بزدل و فریب خورده به شهادت رسید.

پیکر پاک شهید علی کمایی به همراه دیگر شهدای عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز در آئینی با شکوه روز دوشنبه دوم مهرماه سال 1397 بر دستان اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، علما و روحانیون و مسئولان لشکری و کشوری از سراسر کشور و استان خوزستان تشییع و تا چهار راه ابوذر اهواز بدرقه شد.

پیکر امیر سرلشکر شهید «حسین ادبیان» در کرمانشاه تشییع و خاکسپاری شدخوزستان| آئین بزرگداشت سالگرد شهید «جعاوله» در ملاثانی برگزار می‌شودناگفته‌های برادر شهید امیر سرلشکر حسین ادبیان از مبارزات انقلابی و نقش وی در دفاع‌مقدس‌

پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر پاک شهید علی کمایی به همراه هفت تن دیگر از شهدا به گلزار شهدای اهواز منتقل شد و در قطعه شهدای حله آرام گرفت.

در عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز 23 نفر به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ح    

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر نوجوان شهید حادثه تروریستی ۱۳ دی کرمان | این نوجوان امروز به شهادت رسید | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، محمدمهدی ایرانمنش، نوجوانی که در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شده بود، امروز، دوم اردیبهشت ماه به شهادت رسید. محمدمهدی از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود و از روز حادثه تاکنون در بیمارستان بستری بود.

تصویری از نوجوانی که امروز از اثر جراحات حادثهٔ تروریستی ۱۳ دی کرمان به شهادت رسید ببینید

کد خبر 845972 منبع: فارس برچسب‌ها ترور خبر ویژه شهید تروریسم در ایران استان‌ کرمان

دیگر خبرها

  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد
  • نامگذاری سه سایت نهضت ملی مسکن استان یزد به نام شهدای حمله تروریستی راسک
  • تصویری از نوجوان کرمانی که امروز به شهادت رسید
  • تصویر نوجوان شهید حادثه تروریستی ۱۳ دی کرمان | این نوجوان امروز به شهادت رسید | عکس
  • شهادت مجروح نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید