Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:30:25 GMT

صنیعی فر: تصمیم گرفتیم آقایان را حذف کنیم

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۰۹۳۳

صنیعی فر: تصمیم گرفتیم آقایان را حذف کنیم

نساجی بعد از کش و قوس های زیاد بار دیگر به دو مالک قبلی تیم رسید و به نظر می رسد فعلا صنیعی فر و حدادیان تیم را برای فصل جدید مدیریت کنند.

به گزارش"ورزش سه" نساجی با وجود آنکه گفته می شد به مالکان جدید واگذار شده اما بعد از گذشت چند روز مشخص شد که این پروژه شدنی نیست. فرهاد صنیعی فر مدیرعامل نساجی عصر روز گذشته با "رادیو ورزش" گفت و گویی انجام داد و در این ارتباط گفت:«آقایان با اشتیاق کامل آمدند و گفتند از نظر مالی تامین هستند و دوست دارند در این زمینه کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» او افزود:« ما با توجه به شرایط اقتصادی امروز و اینکه از طرف استان هم نگاه ویژه ای وجود نداشت حقیقتا نتوانستیم ادامه بدهیم، نساجی تنها تیم حال حاضر شمال کشور در لیگ برتر است و ما انتظار داشتیم سرویس های سخت افزاری در اختیارمان بگذارند که این اتفاق نیفتاد.»


او درباره کسانی که گفته می شد قرار است مالکیت باشگاه را بخرند هم گفت:« ما یک ماه و نیم ، دماه صحبت کردیم دوستان با اشتیاق آمدند و ما هم شرایطی را به وجود آوردیم که آن ها بعدا بپردازند متاسفانه این مساله هم اکتفا نکردند بعد از چند مورد بدقولی قرار شد تا دیروز مبلغی را نزد آقای بهروان در هیات فوتبال و یک گروه چهار نفره قرار بدهند اما آقایان مدعی بودند چون بدهی باشگاه زیاد است اول این کار را بکنیم. علیرغم میل باطنی ما چون قرارداد بسته بودیم و براساس آن کل دیون با مالک جدید بود.»


صنیعی فر با تایید این نکته که بدهی ها بر عهده مالکان جدید بوده است گفت:« کلیه بدهی های قبلی تا این لحظه را آقایان باید پرداخت می کردند؛ ما بر سر قیمت به خاطر مردم مازندران کنار آمدیم و تیم را به قیمت یک باشگاه لیگ یکی واگذار کردیم. هیچ پولی هم دریافت نکردیم اما آقایان به این هم عمل نکردند. ما خیلی پیام ها از سوی مردم داشتیم که ناراضی بودند و حتی به آقایان گفتیم ما همه جوره براساس قولی که دادیم هستیم اما دیروز هم خلف وعده از سوی آقایان بود با این حال موضوع پروانه را پیش کشیدند. ما از آقای بهروان درخواست کردیم ایشان گفتند هرزمان که پول را بیاورند پروانه هم به نام آن ها خواهد شد اما بازهم اتفاقی نیفتاد. ما بحث بازیکنان را داشتیم که به اعتبار باشگاه و مهاجری آمدند و باید با آن ها قرارداد بسته می شد. طبق صحبتی که با آقای حدادیان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که آقایان را حذف کنیم؛ چون بحث تیم نساجی با 50 سال قدمت است و بذری که کاشته ایم تازه رشد کرده است.» او گفت:« ما سال گذشته در قائمشهر تنها یک باخت داشتیم و تیم قدرتمندی به کمک تماشاگرانمان بودیم. سال قبل بعد از لطف خدا انرژی تماشاگران بود که باعث شد تیم های دیگر از ما حساب ببرند و امسال باید ببینیم چگونه می توانیم این را ادامه دهیم.»


او همچنین گفت:« جلسه ای با آقای حدادیان داریم و با حضور برخی بزرگان که همیشه کنار بودند برنامه ریزی و از تجارب آن ها استفاده می کنیم و امیدواریم به نفع نساجی تمام شود.»

فرهاد صنیعی فر نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد صنیعی فر نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون کاراته، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان یکشنبه ۲ اردیبهشت با برگزاری مسابقات کاتا تیمی و مرحله دوم رقابت‌های کاتا انفرادی در سالن شهید کبگانیان تهران پیگیری شد و در پایان نفرات برتر هر رده مشخص شدند.   نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی در بخش کاتا انفرادی و تیمی به شرح زیر است:   کاتا انفرادی نوجوانان: ۱. عرفان بیگی از استان آذربایجان غربی ۲. یزدان قوان از استان کرمان   کاتا انفرادی جوانان: ۱. ابوالفضل صادقی از استان فارس ۲. محمدمهدی نقدی از استان تهران   کاتا انفرادی زیر ۲۱ سال: ۱. امیرحسن معین الدینی از استان کرمان ۲. محمدمهدی نقدی از استان تهران   کاتا انفرادی بزرگسالان: ۱. ابوالفضل شهرجردی از استان مرکزی ۲. علی زند از استان مرکزی   کاتا تیمی جوانان: ۱. سبحان عوض پور، محمد علی مسلمی، امیر حسین عربی از استان کرمان (باشگاه: شهدای کرمان) ۲. آرمین جوانی، امیررضا مسلمان، سینا نوری از استان آذربایجان غربی (باشگاه: آسایش آذربایجان - حق نظری) ۳. امیر علی میرزازاده رحیمی، متین فریمند، امیررضا چمنی، عطا رفیعی از استان آذربایجان شرقی (باشگاه شاهین) ۳. آیدین بهاری، امیرمحمد رحیم زاده، عرفان بیگی، سهیل حسنوند از استان آذربایجان غربی، (باشگاه آسایش آذربایجان - حق نظری)   کاتا تیمی بزرگسالان: ۱. ابوالفضل شهرجردی، میلاد فرازمهر، علی زند از استان مرکزی ۲. مهدی حق نظری، سهند اسلامی، محمد صدرا شیدزی، مهدی شاهین از استان آذربایجان شرقی(باشگاه: شاهین) ۳. مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پور دهقان از استان کرمان (باشگاه: شهدا) ۳. علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی فر، بهروز حسینی نسب از استان کرمان (باشگاه بیمه کار آفرین)   گفتنی است؛ دومین مرحله از اردوی تیم ملی کاتا آقایان از امروز تا پایان هفته در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیسی: در۲۰ کشور پروژه های بزرگ برق _آبی را اجرایی می‌کنیم | رئیس جمهور سریلانکا: از شما یاد گرفتیم
  • چشم اسرائیل را در عملیات وعده صادق نشانه گرفتیم
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان