Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین رنکینگ اوزان المپیکی کاراته اعلام شد و نمایندگان کاراته کشورمان بعد از موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا در اوزان خود صعود کردند. ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جدیدترین رنکینگ اوزان المپیکی کاراته (آگوست 2019)، امروز (پنجشنبه) اعلام شد و نمایندگان کشورمان در بخش آقایان و بانوان بعد از موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا با صعود در رنکینگ المپیکی خود مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری با کسب مدال برنز شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا همچنان با کسب 5047.5 امتیاز مقتدرانه صدرنشین رنکینگ این وزن است. در این وزن کن نیشیمورا از ژاپن با کسب 4702.5 امتیاز و لوئیجی بوسا از ایتالیا با کسب 4702.5 امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. علی‌اصغر آسیابری، دیگر نماینده کاراته کشورمان در این وزن با کسب 1327.5 امتیاز در رتبه شانزدهم قرار دارد.

سجاد گنج‌زاده نیز بعد از کسب مدال برنز شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با کسب 5452.5 امتیاز به رتبه دوم رنکینگ وزن 75+ کیلوگرم صعود کرد. در این وزن اوگور آکتاش از ترکیه با کسب 6712.5 امتیاز در جایگاه نخست و جاناتان هورنه از آلمان با کسب 5137.5 امتیاز در رتبه سوم قرار دارند.

ذبیح الله پورشیب، کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان نیز با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا، با کسب 4425 امتیاز به رتبه پنجم رنکینگ وزن 75+ کیلوگرم صعود کرد. صالح اباذری دیگر نماینده کشورمان نیز با کسب 2497.35 امتیاز در رتبه دهم قرار دارد.

اما در وزن 67- کیلوگرم، هامون درفشی‌پور با کسب 1987.5 امتیاز در رتبه نوزدهم قرار دارد، مجید حسن‌نیا با کسب 1927.5 امتیاز در رتبه بیست‌ویکم ایستاده و سیدعلی کریمی با کسب 795 امتیاز رتبه شصت‌وششم را به خود اختصاص داده است.

همچنین امیر مهدی‌زاده که به دلیل محرومیت امکان حضور در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا را پیدا نکرد، با کسب 735 امتیاز در جایگاه هفتادوسوم وزن 67- کیلوگرم حضور دارد. در این وزن دارخان اسدیلوف از قزاقستان با کسب 5317.5 امتیاز صدرنشین است و استیون داکاستا از فرانسه با کسب 5250 امتیاز و آنجلو کریشنزو از ایتالیا با کسب 5160 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم حضور دارند.

براساس این گزارش، در بخش بانوان و در وزن 61+ کیلوگرم، حمیده عباسعلی بعد از کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا با کسب 3172.5 امتیاز به رتبه پنجم رنکینگ این وزن صعود کرد. در این وزن النا کوئیریچی از سوئیس با کسب 4470 امتیاز صدرنشین است و ایرنا زارتسکا از آذربایجان با کسب 3727.5 امتیاز و آیومی یوکوسا از ژاپن با کسب 3480 امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

طراوات خاکسار  نیز بعد از کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا با کسب  3202.5 امتیاز به رتبه هفتم وزن 55- کیلوگرم صعود کرد. در این وزن سراپ اوزچلیک آراپ اوگلو از ترکیه با کسب 6802.5 امتیاز صدرنشین است و آنژلیکا ترلیوگا از اوکراین با 4732.5 امتیاز و بتینا پلانک از لهستان با کسب 3727.5 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم حضور دارند.

در وزن 61- کیلوگرم، رزیتا علیپور پس از کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا با کسب 2572.5 امتیاز به رتبه هفتم صعود کرد. صدرنشینی این وزن در اختیار ژیائویان ین از چین با کسب 5715 امتیاز قرار دارد. جیانا لطفی از مصر با کسب 4380 امتیاز و یووانا پرکوویچ از صربستان 3832.5 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند. در کاتای بانوان نیز فاطمه صادقی با کسب 1365 امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارد و در کاتای مردان نیز ابوالفضل شهرجردی 1.425.5 امتیاز در جایگاه بیستم حضور دارد.

هروی: خوشحالم که دستاوردهای تیم ملی کاراته را با دوران حضورخودم مقایسه می‌کنند/ کادرفنی مردان نقشی در موفقیت بانوان نداشت


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته ایران کاراته ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی کشتی ایران رکورد تاریخش را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست

تیم ملی کشتی کشورمان در رده آزاد با 190 و در فرنگی با 200 امتیاز عنوان قهرمانی را در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی مردان آسیا به دست آورد.

به گزارش طرفداری، کشتی گیران آزاد و فرنگی تیم ملی ایران، بیشترین امتیاز تاریخ کشور را در مسابقات قهرمانی آسیا به دست آوردند.

ایران در مجموع 390 امتیاز در مردان گرفته است که بیشترین امتیاز در تاریخ کشتی کشورمان محسوب می شود. این در حالی است که سال گذشته در مجموع 2 ماده آزاد و فرنگی نتوانستیم حتی به 300 امتیاز برسیم و از زمانی که کشتی با معیار تازه امتیازبندی می شود، بیشترین امتیاز کسب شده ما در مسابقات قهرمانی آسیا 385 امتیاز بود.

اما مجموع امتیازات کشتی آزاد و فرنگی حکایت از فاصله زیاد ایران با سایر حریفان دارد و این در حالی است که قزاقستان، کشوری که سال قبل بیشترین امتیاز کشتی آزاد و فرنگی را گرفت، در این عرصه تا رتبه چهارم سقوط کرده است.

ایران با 390 امتیاز در مجموع کشتی آزاد و فرنگی مردان ژاپن با 274 امتیاز (116 امتیاز کمتر از تیم ایران) قرقیزستان (میزبان) با 263 امتیاز (127 امتیاز کمتر از ایران) قزاقستان با 248 امتیاز (قهرمان سال گذشته) ازبکستان با 191 امتیاز  کره جنوبی با 171 امتیاز  چین با 163 امتیاز  مغولستان با 126 امتیاز

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • تیم ملی کشتی ایران رکورد تاریخش را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست
  • معرفی برگزیدگان کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری
  • جدیدترین رنکینگ باشگاه‌های اروپا اعلام شد/ سیتیزن‌ها همچنان صدرنشین
  • جدیدترین رنکینگ یوفا؛ منچسترسیتی همچنان در صدر، صعود رم به رتبه هفتم
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور