Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:34:52 GMT

۴ تور آسیایی که نباید در پائیز و زمستان از دست بدهید!

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۱۹۰۳

۴ تور آسیایی که نباید در پائیز و زمستان از دست بدهید!

قبل از هر چیز باید بدانید که با چه هدفی سفر می‌کنید. تغییرات آب و هوایی، هزینه‌های اقامت، ورزش‌ها و تفریحات فصلی و جمعیت گردشگران عواملی است که نشان می‌دهد که در چه فصلی به یک کشور سفر کنید!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نهال گشت، در این مطلب قصد داریم تورهای محبوب آسیایی در پائیز و زمستان را به شما معرفی کنیم و به چند سوال رایج در مورد این تورها پاسخ دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبوب‌ترین تور آسیایی در پائیز و زمستان:

۱. تور هند؛ تور گروهی با شرایط راحت ویزا!

در دو فصل پائیز و زمستان آب و هوای هند در معتدل‌ترین حالت خود قرار دارد. در این دو فصل گردشگران زیادی به هند سفر می‌کنند اما باید توجه داشته باشید که هزینه تور هند در ۳۶۵ روز سال در یک بازه قیمتی قرار دارد و به دلیل حجم بالای گردشگران در پائیز و زمستان نیازی نیست هزینه بیشتری برای اقامت بپردازید! مقصد تورهای هند معمولا شهرهای آگرا، جیپور و دهلی می‌باشد. تورهای هند فقط به صورتی گروهی برگزار می‌شود و راه سختی برای گرفتن ویزای هند در پیش نخواهید داشت!

۲. تور چین؛ انفرادی با شرایط ویزایی به شدت سخت!

در فصل پائیز و زمستان، شاهد زیباترین و خوشایند ترین مناظر طبیعی در چین هستید. آب و هوای چین در این دو فصل در دلپذیرترین حالت خود قرار دارد و جمعیت زیادی از گردشگران در این بازه زمانی به چین سفر می‌کنند. شرایط سخت گیرانه‌ای برای اعطای ویزای چین به ایرانیان از سوی سفارت این کشور تعیین شده، در حدی که شاید موفق به اخذ ویزای چین نشوید!

۳. تور ژاپن؛ پاییزِ خوب، زمستانِ بد!

آب و هوای ژاپن در پائیز معتدل و خنک می‌باشد اما زمستان‌های سردی را در ژاپن تجربه می‌کنید! معمولا در فصل پاییز جمعیت گردشگران ژاپن افزایش پیدا می‌کند اما در زمستان این جمعیت به شدت کاهش پیدا می‌کند. اگر آب و هوا برای شما اهمیت دارد، بهتر است در پاییز به ژاپن سفر کنید اما در زمستان هم می‌توانید با ورزش‌های زمستانی در ژاپن خاطرات خود را به یادماندنی کنید! قبل از سفر این نکته را توجه داشته باشید که ویزای ژاپن را (به دلیل سخت گیری زیاد دولت ژاپن) باید با چنگ و دندان بگیرید!

۴. تور مالزی؛ همه آن چیزی که از سفر در پائیز و زمستان می‌خواهید!

بهترین زمان سفر به مالزی را فقط می‌توان از نظر آب و هوا بررسی کرد. چرا که هزینه تور مالزی در طول سال تقریبا در یک بازه قیمتی قرار دارد. در پائیز و زمستان دلپذیرترین آب و هوا را فقط می‌توانید در مالزی تجربه کنید! تورهای مالزی به صورت انفرادی برگزار می‌شود و شما تا ۱۴ روز اقامت، نیازی به اخذ ویزا ندارید. تورهای مالزی معمولا در شهرهای کوالالامپور و لنکاوی برگزار می‌شود. تور مالزی به صورت ترکیبی با سنگاپور نیز برگزار می‌شود و تور مالزی سنگاپور از پر طرفدار ترین تورهای آسیایی می‌باشد.

شرایط اخذ ویزای کشورهای آسیایی در فصول مختلف تفاوتی دارند؟

در فصل‌های مختلف، فقط شرایط آب و هوایی و هزینه تورها ممکن است تفاوت داشته باشند. شرایط اخذ ویزا هر کشوری، یک سری قوانین ثابتی است که در طول سال تغییر نمی‌کند و تغییر آن فقط به روابط میان دو کشور بستگی دارد. به طور مثال، تا قبل از سال ۱۳۹۶ ویزای آذربایجان به صورت لیبل صادر می‌شد اما در حال حاضر متقاضیان ایرانی درخواست ویزای باکو خود را به صورت آنلاین ارسال کنند. قطعا شرایط ویزای الکترونیکی باکو از ویزای لیبل آن سخت‌تر می‌باشد.

تورهای آسیایی در فصول مختلف تفاوت قیمتی دارند؟

با توجه به کشور مقصد، ممکن است هزینه تور در فصول مختلف تغییراتی داشته باشند و یا ثابت بمانند. به طور مثال، با توجه به پوینت بودن پروازهای تور تایلند، هزینه این تور در طول سال در یک بازه قیمتی قرار دارد و تفاوت چندانی در فصل‌های مختلف ندارد. اما هزینه تور استانبول در فصل پائیز و زمستان در گران ترین قیمت ممکن و در تابستان در ارزان ترین قیمت ممکن قرار دارد! پس تغییرات فصلی قیمت‌ها فقط به کشور مقصد شما بستگی دارد.

آژانس هواپیمایی نهال گشت کرج مجری مستقیم تورهای آسیایی می‌باشد. کارشناسان نهال گشت پیش از هر چیز، اطلاعات کاملی در مورد تور انتخابی به شما خواهند داد. برای پیوستن به خانواده ۴۵ هزار نفری نهال گشت و استفاده از خدمات بی نظیر آژانس نهال گشت می‌توانید به سایت NahalGasht.com مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تور تایلند تور مالزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ مصطفی فعله‌گری ظهر چهارشنبه اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که امسال با توجه به قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان در نحوه ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده ایجاد شده است، مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه دوره زمستان ۱۴۰۲ که تا پیش از این تا ۳۱ فروردین در نظر گرفته شده بود تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شده است.

وی افزود: چنانچه مودیان مالیاتی اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری اصلاح و تکمیل نمایند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیات بر ارزش افزوده برخوردار می‌شوند.

مدیرکل امور مالیاتی کردستان اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی کشور براساس صورتحساب‌های صادره در سامانه مودیان نسبت به تهیه اظهارنامه دوره مالیاتی زمستان سال ۱۴۰۲ اقدام نموده و اظهارنامه مزبور را از طریق سامانه‌های tp.tax.gov.ir یا my.tax.gov.ir در دسترس مودیان محترم قرار خواهد داده است که مشمولان قانون می‌توانند تا موعد مقرر نسبت به اصلاح و تکمیل آن اقدام نمایند.

گفتنی است؛ به منظور تکریم و جلوگیری از تضییع حقوق مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده، راهنمای تکمیل اظهارنامه موضوع ماده (۳) قانون تسهیل در سامانه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی intamedia.ir قرار دارد.

کد خبر 6081077

دیگر خبرها

  • اعتبار ویزای عمره برای زائران خارجی سه ماه است
  • چالشهای آنلاین شدن ویزای شنگن
  • صعود رضوانی به دور نیمه نهایی
  • مرسدس بنز زنجیر چرخ اتوماتیک را معرفی می‌کند: رانندگی در زمستان بدون دردسر (فیلم)
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • زمستان معتدل و کوتاه، بلای جان گندمزارها
  • کاهش بیکاری در شهر‌ها بیش از روستا‌ها است
  • تاخیر در تحویل ساینا s تیپ da متقاضیان را در نیمه راه گذاشت
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب
  • واکنش نخست‌وزیر مالزی پاسخ ایران به اسرائیل