Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@00:26:32 GMT

5/5 میلیارد دستمزد یک بازیگر ایرانی!

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۲۴۱۴

5/5 میلیارد دستمزد یک بازیگر ایرانی!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مهران احمدی هفته گذشته در مصاحبه ای دستمزد بازیکنان فوتبال را با بازیگران سینما مقایسه کرد و گفت: «در فوتبال، هم سر و صدا بیشتر است و هم پول. سینما مورچه است و کله پاچه ای ندارد. بله من بیشتر از ملی پوشان فوتبال پول دریافت می کنم چون برای هر فیلم 5 میلیارد و نیم دستمزد می گیرم تا بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که این یک شوخی است. رقم قرارداد ما با بازیکنان فوتبال قابل قیاس نیست. البته که هرکدام جایگاه و ویژگی های خاص خودش را دارد.»

مهران احمدی که این روزها آماده بازی در سریال «پایتخت6» می شود و در همکاری جدیدش با محسن تنابنده فیلم «قسم» را روی پرده سینما دارد جزء بازیگران خاص سینما است که توانمندی اش در تیپ سازی با "بهبود" سریال «پایتخت» بیش از بیش نمایان شد.

احمدی که به زودی دومین فیلم سینمایی اش را به دست می گیرد، می تواند در دنیای کارگردانی هم حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

احمدی با شوخی کوچکی که با بازیکنان فوتبال کرد به وضعیت دستمزدها در سینما اشاره داشت. اما فراموش نکنیم که دستمزد خانواده سینما به خصوص بازیگران تراز اول با دستمزد آحاد ملت قابل مقایسه نیست.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت مهران احمدی قسم محسن تنابنده بهبود فریبا بازیکنان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان در روزی مقابل سپاهان شکست خورد که در نیمه اول از این تیم پیش افتاد و فرصت خوبی داشت تا با غلبه بر تیم ژوزه مورایس، به رتبه چهارم صعود کند.

نکته جالب در این بازی حضور پرشور هواداران ملوان بود که تمام صندلی‌های ورزشگاه را پر کرده بودند و در این بین دو بازیگر تلویزیون هم در جایگاه ویژه برای هواداری از ملوان آمده بودند.

سپند امیرسلیمانی و امیرعلی نبویان دو هنرمندی بودند که امروز بازی را از نزدیک دیدند و شور و حال خاصی نیز در حین تماشای بازی داشتند. در پایان بازی نیز امیرسلیمانی با تمجید از هواداران ملوان گفت که این جو ورزشگاه را جای دیگری در ایران ندیده است.

دیگر خبرها

  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!
  • بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم)
  • ببینید | بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید!
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • تیپ خاص بازیگران زن ایرانی در گشت‌وگذار چین
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)