Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، در حالی که بسیاری از تیم‌های مدعی لیگ برتر فوتبال ایران از هفته‌های گذشته به دنبال جذب این هافبک آینده دار و ملی پوش فوتبال کشورمان بودند در نهایت این باشگاه تراکتور بود که بازهم به دور از هیاهوی رسانه‌ای در نهایت موفق شد معادله فصل نقل و انتقالاتی فوتبال ایران را حل کرده و هافبک فصل گذشته تیم سایپا را با عقد قراردادی به جمع بازیکنان خود در فصل جدید اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که توانایی بازی در پست هافبک دفاعی و هافبک وسط را دارد، ۲۳ ساله و اهل شهر گرگان است. وی سابقه بازی در تیم‌هایی نظیر نفت تهران و سایپا را در کارنامه داشته و یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته لیگ برتر بود.

اسدی علی‌رغم سن و سال کم، تاکنون در سطح باشگاهی ۷۶ بازی انجام داده و موفق به زدن ۱۱ گل و ارسال چهار پاس گل شده است. این بازیکن سال گذشته در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز دو بار به میدان رفته است.

این هافبک بلند قامت توانسته با پیراهن تیم ملی جوانان در ۹ بازی ۵ گل به ثمر برساند که آمار بسیار جالبی برای یک هافبک است. او به تازگی به اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شده است.

بیشتر بخوانید:

بازیکن برزیلی در انتظار تایید سرمربی تراکتور

تمرینات بدنسازی و استقامتی تراکتوری‌ها در ترکیه

محرومیت در انتظار آنتونی استوکس و باشگاه ترکیه‌ای

انتهای پیام/ 

اخبار نقل و انتقالات باشگاه تراکتور 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتور لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...

آفتاب‌‌نیوز :

تا قبل از برگزاری بازی‌های این هفته لیگ برتر، استقلال با ۱۲ گل خورده صاحب عنوان برترین خط دفاعی لیگ بود. با این حال کلین‌شیت پرسپولیس و البته دو گلی که آبی‌ها از شمس آذر خوردند باعث شد تا این عنوان درحال حاضر به پرسپولیس برسد و سرخ‌پوشان که نتایج فوق العاده‌ای در نیم فصل دوم گرفتند، از رقیب سنتی پیشی بگیرند.

حالا با پرسپولیس با ۱۳ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. جالب اینجاست سرخ پوشان فصل قبل هم با ۱۳ گل خورده قهرمان لیگ شدند، ولی با توجه به ۶ بازی باقی مانده این تیم در لیگ، بعید است بتوانند با همین تعداد گل خورده لیگ را به پایان برسانند.

گفتنی است آخرین تیمی که با بیشتر از ۱۳ گل خورده قهرمان شده بود، پرسپولیس لیگ بیستم بود که در پایان فصل آمار ۱۴ گل خورده را به ثبت رساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • سرخپوش سابق پرسپولیس را محکوم کرد