Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه گلخانه ۱۷ هکتاری نسیم شهر دارای پایانه فروش و صادرات است، گفت: پایانه فروش و صادرات سبزی و صیفی‌جات غرب استان تهران به زودی در نسیم شهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد. ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، محمد تقی‌زاده امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان بهارستان با اشاره به ظرفیت‌های عمرانی و اشتعال‌زایی در این شهرستان اظهار داشت: راه‌اندازی مجتمع بزرگ تجاری فرهنگی خلیج فارس گامی مهم در راستای ساماندهی و بهره‌برداری از صنوف مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طبق توافقات انجام شده این مجتمع به زودی در اختیار تولیدکنندگان پوشاک، کیف و کفش و خیاطان قرار خواهد گرفت.

شهرکرد| سونامی گرانی به بازار سبزی و صیفی‌جات رسیداراک|3.5 میلیون تن سبزی و صیفی در گلخانه‌های کشور تولید شدگرگان| 98 درصد سبزی و صیفی‌جات کشور وارداتی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران همچنین در بازدید از گلخانه 17 هکتاری نسیم شهر افزود: گلخانه 17 هکتاری نسیم شهر دارای پایانه فروش و صادرات است که محصولات سبزی و صیفی‌جات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس و روسیه صادر خواهد کرد.

تقی‌زاده تصریح کرد: در راستای تسهیل در ایجاد اشتغال و رونق تولید پایانه فروش و صادرات سبزی و صیفی‌جات غرب استان تهران به زودی در نسیم شهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی سپس با اشاره به صدور مجوز ورودی و خروجی احمدآباد جانسپار به اتوبان تهران _ ساوه گفت: اخذ مجوز وروری و خروجی به اتوبان تهران _ ساوه از احمدآباد جانسپار باید هرچه سریع‌تر از اداره کل راهداری استان تهران اخذ و پس از صدور مجوز، عملیات اجرایی آن به سرعت آغاز شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران سپس با انتقاد از راهداری و شهرداری نسیم شهر در زمینه دپو نخاله و عدم اصلاح هندسی جاده پایانه نسیم‌شهر خاطرنشان کرد: شهرداری نسیم شهر و اداره راه و شهرسازی شهرستان بهارستان باید ظرف مدت یک ماه وضعیت نظافت، بهداشت، دپو نخاله، نبود علائم و اصلاح هندسی ورودی و مسیر جاده پایانه را ساماندهی کنند.

انتهای پیام/ ز

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی صبح امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند اجرای راه اندازی بزرگ‌ترین نخاله گاه تبریز در راستای ساماندهی و مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی شرق تبریز آغاز شده است.

وی افزود: با آغاز عملیات اجرایی تحویل زمین سه هکتاری بزرگترین نخاله گاه شرق تبریز با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، پروژه راه‌اندازی بزرگترین نخاله‌گاه در تبریز اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: برای همین منظور طی جلسه‌ای با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان، زمین مورد نیاز نخاله‌گاه شرق تبریز تحویل این سازمان شد.

هراتی تصریح کرد: این پروژه در مجموع شامل ۳۰ هکتار است که در فاز نخست سه هکتار برای بهره‌برداری و انجام مراحل اجرایی احداث نخاله اه شرق تبریز تحویل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز شد و انتظار می‌رود با احداث این نخاله‌گاه شاهد رعایت حقوق عامه شهروندان و عدم تخلیه نخاله‌ها و پسماندهای عمرانی و ساختمانی در حاشیه اتوبان‌ها و مسیل‌های رودخانه‌ها در حوزه شرق تبریز باشیم.

وی گفت: بیشتر فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی در منطقه شرق تبریز صورت می‌پذیرد و نبود یک محل به عنوان نخاله‌گاه در محدوده شرق موجب بروز مشکلات متعدد از جمله تخلیه نخاله در حریم و بستر آجی چای و حاشیه جاده‌های اصلی توسط ماشین‌های حمل نخاله می‌شد که نازیبایی‌های بصری و آلودگی محیط زیست را به دنبال داشت.

کد خبر 747804

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • بارندگی‌ شدید موجب توقف برداشت مقطعی پیاز شد
  • برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت یک جرعه آب خنک در تهران قدیم