Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مهاجم سوئدی شیاطین سرخ معتقد است منچستریونایتد نباید به زور پل پوگبا را حفظ کند. ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ که بین سال‌های 2016 تا 2018 در منچستریونایتد عضویت داشت و به مدت 18 ماه با پل پوگبا در این تیم همبازی بود، می‌گوید مدیران این باشگاه انگلیسی باید با جدایی وی موافقت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوگبا مورد توجه باشگاه رئال مادرید است و گفته می‌شود این باشگاه اسپانیایی آماده است در ازای 150 میلیون پوند او را به خدمت بگیرد. یوونتوس هم نسبت به بازگرداندن پوگبا به تورین علاقه‌مند است.

ایبرا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» در این باره اظهار داشت: اگر پوگبا قصد ترک اولدترافورد را دارد، باشگاه باید با جدایی‌اش موافقت کند. اگر پل می‌خواهد از منچستریونایتد برود، تلاش باشگاه برای نگه داشتن وی درست نیست. باشگاه منچستریونایتد باید درک کند که بهترین راه‌حل موافقت با جدایی پوگبا است.

رئال مادرید آماده ارائه پیشنهادی 150 میلیون پوندی برای پوگبا

اسطوره فوتبال سوئد که در حال حاضر عضو تیم لس‌آنجلس گلکسی است، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: منچستریونایتد نباید زمان را از دست بدهد و باید سراغ جذب بازیکنی برود که قصد پیوستن به این تیم را دارد.

زلاتان 36 ساله که دومین فصل حضورش در لس‌آنجلس گلکسی را سپری می‌کند، تا کنون در 45 بازی برای این تیم آمریکایی به میدان رفته و 38 گل نیز به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس رئال مادرید زلاتان ابراهیموویچ پل پوگبا منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس رئال مادرید زلاتان ابراهیموویچ پل پوگبا منچستریونایتد یوونتوس رئال مادرید زلاتان ابراهیموویچ پل پوگبا منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند

مالک تازه وارد منچستریونایتد از هواداران خواست که صبور باشند. 

طرفداری | سر جیم رتکلیف، مالک صنایع پتروشیمی اینئوس در ماه فوریه قراردادی برای خرید ۲۵ درصد از سهام باشگاه و کنترل بخش عملیات فوتبال یونایتد منعقد کرد. در راستای تغییراتی که از آن زمان آغاز شد، در اوایل این هفته، منچستر یونایتد جیسون ویلکاکس را به عنوان مدیر فنی جدید باشگاه معرفی کرد.

عمر برادا، مدیرعامل جدید یونایتد، هنوز کارش را شروع نکرده و باشگاه هنوز برای استخدام دن اشوورث به عنوان مدیر ورزشی با نیوکاسل یونایتد به توافق نرسیده است. رتکلیف در مصاحبه با بی بی سی گفت:

فوتبال یک ماجراجویی طولانی است. یکی از مشکلات فوتبال این است که شما افراد جدید و باکیفیتی را برای تیم جذب می‌کنید، اما همه آن‌ها در مرخصی اجباری هستند (اشاره به وضعیت برادا). بنابراین شش ماه، یک سال، یا حتی ۱۸ ماه طول می‌کشد تا آن‌ها بتوانند به تیم ملحق شوند. این یک مشکل واقعی در فوتبال است. 

رتکلیف در ادامه گفت:  

می‌دانستم که هواداران بی‌صبرند، اما این یک مسیر است. چه آن‌ها خوششان بیاید یا نه، باید کمی صبور باشند. این یک کلید برق نیست که فقط با یک ضربه همه چیز درست شود. کمی زمان می‌برد. اما ما موفق خواهیم شد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۳ - ۳ کاونتری + ویدئو