Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود در منطقه عمومی وادی السلام بسیجیان پایگاه امام علی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) جهت آماده سازی مکان اجلاسیه همکاری و برق کشی قسمتی از این محل را انجام دادند.
لازم به ذکر است سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه با اجرای نمایش بر بال ملائک با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد و جنایات منافقین از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در محل وادی السلام شاهرود برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/files/fa/news/1398/5/10/2354614_239.jpg /files/fa/news/1398/5/10/2354615_501.jpg /files/fa/news/1398/5/10/2354616_669.jpg /files/fa/news/1398/5/10/2354617_442.jpg /files/fa/news/1398/5/10/2354618_332.jpg

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ، یادواره شهدای کنسولگری ایران در دمشق و سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد صاحب‌الزمان عج شهرستان لنده برگزار شد.  فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده در این مراسم با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده گفت: یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی و معنوی استان کهگیلویه و بویراحمد بحث برگزاری دومین کنگره شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده است. سرهنگ روح اله ویسی افزود: اجلاسیه شهدای شهرستان لنده در سالروز سوم خرداد در محل استادیوم ورزشی شهر لنده با حضور میهمانان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد. وی گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف عالی برگزاری اجلاسیه ترویج فرهنگی و سیره شهدا و معرفی هرچه بهتر به نسل جوان است و راه و یاد شهیدان مدافع حرم برای همیشه ماندگار و جاودان است و این نشان‌دهنده فرهنگ و تفکری است که ریشه در عاشورا دارد. ویسی گفت: عملیات وعده صادق نمونه‌ای وعده الهی در برخورد قاطع با ستمکاران و جنایت‌کاران بود که اقتدار و توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی را به جهانیان آشکار کرد. این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر (عج) شهرلنده و پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • آماده سازی ۷۴ درصد انهارکشاورزی تالش
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز