Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حمید بعیدی نژاد در صفحه توئیتر خود نوشت: آمریکایی ها بعد از واکنش تند جهانی در مقطع اولی که می خواستند علیه ظریف تحریم اعلام کنند، از موضع خود عقب نشینی کرده بودند. امیدوار باشیم که اهانت های سریال «گاندو»، آمریکائی ها را به اشتباه نیانداخته باشد.

پخش سریال گاندو از رسانه ملی که به اعتقاد بسیاری از مسئولان کشور، دیپلماسی را به سخره گرفته بود، با موجی از انتقادها مردمی و مسئولان مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها در یکی از این واکنش ها، علی نجفی خوشرودی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفته است: در شرایطی که صدا و سیما مشکلات بودجه ای را برای ساخت فیلم و سریال مطرح می کند، چگونه این سریال با هزینه قابل توجه ساخته می شود تا منافع جناحی بر منافع ملی ترجیح داده شود؟ اگر هم این فیلم در جای دیگری تولید شده و تلویزیون فقط پخش کننده آن بوده نیز بر ابهامات موجود نسبت به اهداف آن افزوده می شود.

وی با بیان اینکه در این سریال دیپلماسی به سخره گرفته شد، افزود: در این سریال کارگزاران سیاست خارجی و در رأس آن وزیر امور خارجه افرادی ضعیف، ترسو و ناکارآمد جلوه داده شدند. در حالی که آنها وطن پرستانی هستند که جانانه از منافع ملی دفاع می کنند و مقام معظم رهبری نیز آنها را امین و غیور خواند که غیرت ملی هم دارند لذا شایسته نیست فرزندان این مرز و بوم که با تهدید تحریم مواجه‌اند با ابزار توهین و تحریم داخلی نیز نواخته شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تحریم ظریف سفیر ایران در انگلیس حمید بعیدی نژاد سریال گاندو آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وتوی آمریکا علیه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل

عصر ایران - آمریکا با رای وتو در شورای امنیت، مانع از تصویب عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل و شناسایی فلسطین به عنوان کشور و دولت مستقل شد.

 رای مخالف امریکا در برابر  ۱۲ رای مثبت اعضای شورای امنیت و رای ممتنع انگلیس و سوئیس اعلام شد.

 فلسطین هم اکنون عضوناظر سازمان ملل (بدون حق رای) است.

واکنش روسیه

نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: آمریکا فقط منافع اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد.

 اکثریت مطلق جامعه جهانی با عضویت فلسطین در سازمان ملل موافق‌اند اما آمریکا با وتوی قطعنامۀ عضویت فلسطین در سازمان ملل نشان داد که درباره فلسطینی‌ها در واقعیت چطور فکر می‌کند.

 واشنگتن فکر می‌کند که آن‌ها شایسته اینکه کشور خودشان را داشته باشند نیستند و تنها منافع اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد.

 آمریکا چشمش را به روی جنایت‌های اسرائیل  بسته و هدفش از این کار مجبورکردن فلسطینی‌ها به تسلیم مقابل اشغال‌گر است تا شاید برای همیشه آنها را از سرزمین‌شان بیرون براند. این سیاست تنها اثر معکوس دارد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا
  • واکنش ظریف به آتش بازی‌های امروز در اصفهان
  • واکنش ظریف به «آتش بازی رژیم» صهیونیستی در اصفهان
  • واکنش ظریف به آتش‌بازی اسرائیل در اصفهان
  • واکنش جواد ظریف به حادثه امنیتی اصفهان
  • وتوی آمریکا علیه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • امیری فر: واکنش احمدی نژاد به حمله سپاه به اسرائیل برای رفع تکلیف بود /امیدوارم سرعقل بیاید
  • اشتباه مجدد رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران واکنش شدیدتری به همراه خواهد داشت