Web Analytics Made Easy - Statcounter

کالیاری به جذب پسر دیگو سیمئونه علاقمند است اما آنها در ابتدا نیاز دارند او را برای انجام انتقال متقاعد کنند.

طرفداری-کالیاری به منظور تقویت خط حمله خود وینگر ناپولی و مهاجم فیورنتینا را هدف قرار داده است.

کالیاری به تقویت خط حمله خود می اندیشد. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، این باشگاه همچنان به تعقیب آدام اوناس، وینگر ناپولی ادامه می دهد و برای جذب او اصرار می ورزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جذب این بازیکن الجزایری می تواند تحقق یابد چرا که پس از انتقال مارکو روگ از ناپولی به کالیاری، اکنون روابط دو باشگاه عالی است. 

کالیاری همچنین جیووانی سیمئونه، مهاجم فیورنتینا را نیز در لیست خود به منظور تقویت خط حمله دارد. زود است در مورد مذاکرات صحبت کرد اما این مهاجم آرژانتینی ایده جدیدی برای کالیاری محسوب می شود و برای جذب او تمایل وجود دارد. با این حال در ابتدا کالیاری نیاز دارد با سیمئونه به توافق برسد و سپس مذاکرات با فیورنتینا را آغاز کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به ناپولی‌ اسپالتی را به گریه انداخت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا، در بازگشت به ورزشگاه دیه‌گو مارادونا نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد. او آخرین بار در این ورزشگاه قهرمانی در سری A را جشن گرفته بود.

ناپولی‌ امروز در بازی هفته سی و دوم سری A  به مصاف فروزینونه رفته و اسپالتی از روی سکوها تماشاگر این بازی شده است.

تصویر مربی اهل سرتالدو قبل از شروع بازی روی اسکوربرد به نمایش گذاشته شد و هواداران ناپولی را بر آن داشت تا برای حمایت از مربی سابق خود شعار دهند.

تصاویر و ویدئوهایی که در رسانه‌های اجتماعی در حال پخش است، اسپالتی را نشان می‌دهد که به وضوح هماهنگی خود با شعار طرفداران را نشان می‌دهد. او به یاد لحظاتی که با این تیم سپری کرده بود اشک در چشمانش حلقه زد.

ناپولی تحت هدایت اسپالتی فصل گذشته اسکودتو را به دست آورد. این باشگاه پس از 33 سال به این عنوان دست پیدا کرده بود. اسپالتی 65 ساله سپس در سپتامبر 2023 از سوی تیم ملی ایتالیا به جای روبرتو مانچینی منصوب شد.

دیگر خبرها

  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • سوژه میم؛ کلافگی دیگو سیمئونه از فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش / عکس
  • دورتموند سیمئونه را به لبه پرتگاه برد (عکس)
  • سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!
  • ستاره لیل در رادار ناپولی؛ جاناتان دیوید جانشین ویکتور اوسیمن می‌شود؟
  • تساوی پرگل ناپولی و فروزینونه در دیداری از هفته سی و دوم سری آ
  • ۴۹ امتیاز از ۳۲ هفته؛ بدترین عملکرد ناپولی در سری آ طی ۱۲ فصل اخیر
  • خلاصه بازی ناپولی 2-2 فروزینونه (سری آ - 2023/24)
  • بازگشت به ناپولی‌ اسپالتی را به گریه انداخت (عکس)
  • بازگشت احساسی لوچانو اسپالتی به استادیوم خانگی ناپولی + عکس