Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانان ایران استارت خوبی در مسابقات جهانی زدند.

طرفداری- مسابقات قایقرانی آب‌های آرام و زیر ۲۳ سال جوانان جهان با صعود سه نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی آغاز شد.

به گزارش طرفداری، مسابقات قایقرانی آب‌های آرام، قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان از امروز با شرکت بیش از هزار ورزشکار از ۶۱ کشور در کشور رومانی و شهر پیستی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات، سه نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی بازی ها راه یافتند. ایلیا نادرنژاد، ملی‌پوش کایاک جوانان ایران در گروه چهارم مرحله مقدماتی رقابت‌های جهانی در گروه خود به عنوان نفر پنجم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.  عرفان زنده‌ پی، ملی‌پوش کانوکانادایی جوانان ایران در گروه سوم مرحله مقدماتی مسابقات جهانی به رقابت پرداخت و به عنوان نفر چهارم گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت. 

در همین ماده و در رده سنی زیر ۲۳ سال، نبی رضایی در گروه اول مرحله مقدماتی با اختلاف بسیار کم نسبت به نفر اول، به عنوان نفر دوم گروه خود به نیمه نهایی صعود کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل‌ العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد