Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید کرکه‌آبادی رئیس هیأت جودوی استان سمنان گفت : مسابقات انتخابی جودوی استان سمنان در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان در بخش دختران و پسران برگزار شد.

وی با بیان اینکه برپایی اردوهای این تیم‌ها را برای اعزام به مسابقات کشوری در آینده در پیش داریم از برگزاری اردوی استانی تیم‌های پایه جودو خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرکه‌آبادی با تأکید بر اینکه مسابقات کشوری نوجوانان دختر و پسر مردادماه برگزار می‌شود، بیان کرد: صحبت‌هایی شده است تا سمنان میزبانی این رقابت‌ها را برعهده داشته باشد و پیگیر این موضوع خواهیم بود.

رئیس هیأت جودوی استان سمنان با اشاره به اینکه سمنان با تیمی کامل در این رقابت‌ها شرکت می‌کند، اضافه کرد: حدود 12 جودوکار در دو بخش مردان و بانوان می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند اما هنوز بخشنامه اعلام نشده است.

انتهای پیام / ر

جزئیات میزبانی سمنان از مسابقات کشوری جودوی نوجوانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،این مسابقات با حضور بیش از ۶۰ ورزشکار در رده‌های مختلف سنی به میزبانی تهران برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها که با مجوز رسمی فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد، عادل پژوهان نماینده استان موفق به کسب عنوان قهرمانی در بخش مستر این رقابت‌ها شد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

دیگر خبرها

  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری