Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:59:37 GMT

باند خانوادگی شرارت‌های خیابانی در مشهد متلاشی شد‌

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۵۴۳۲

باند خانوادگی شرارت‌های خیابانی در مشهد متلاشی شد‌

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی شکایتی مبنی‌بر چند فقره شرارت با عناوینی از جمله ضرب و جرح و تخریب اموال عمومی توسط چند جوان، باند خانوادگی شرارت‌های خیابانی در مشهد متلاشی شد. ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

جواد شفیع‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در پی شکایتی مبنی‌بر چند فقره شرارت با عناوینی از جمله ضرب و جرح و تخریب اموال عمومی توسط چند جوان در محدوده بلوار وکیل‌آباد، پارک‌ملت و خیابان شهید باهنر مشهد، موضوع بلافاصله در دستور کارِ کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان با بررسی سرنخ‌های موجود و اظهارات شاکیان توانستند چهره فرضی عاملان این شرارات‌های خیابانی را ترسیم و آنان را مورد شناسایی قراردهند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: تحقیقات بعدی پرونده نشان می‌داد متهمان با تهدید چاقو و قمه، درگیری‌هایی راه‌انداخته و پس از شکستن شیشه‌ی چند خودرو و ضرب و جرح شاکیان با چاقو، از آنان زورگیری کرده‌اند. 

کردستان| دستگیری سارق سابقه‌دار و 3 مالخر در بیجار؛ اعتراف به 20 فقره سرقتجزئیات جدید از دستگیری 2 کلاهبردار خارجی در بیرجند / متهمان 12 میلیارد تومان ‌کلاهبرداری کرده بودنددستگیری باند سارقان سایبری در استان مرکزی؛ برگشت 920 میلیون ریال از وجوه سرقتی به حساب مالباختگان

شفیع‌زاده اضافه کرد: بررسی‌های بعدی پرونده حاکی از آن بود 2 تن از شاکیان پرونده به علت شدت جراحات وارده چند روز در بیمارستان بوده و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار داشته‌اند. 

وی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از چند روز کار گسترده پلیسی 2 تن از متهمان که برادر بودند را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه پرونده 2 همدست دیگر خود که آنها نیز برادرشان بودند را به پلیس معرفی کردند همچنین کارآگاهان پلیس آگاهی 2 متهم دیگر پرونده را نیز دستگیر کردند.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند