Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@12:20:29 GMT

طرح اشتغالزایی در دانشگاه آزاد گرگان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۵۸۰۷

طرح اشتغالزایی در دانشگاه آزاد گرگان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،  حجت الاسلام دکتر سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: در طرح اشتغالزایی گلخانه فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، دانشجویان رشته کشاورزی همزمان با تحصیل و گذراندن بعضی از واحد‌های درسی می‌توانند در گلخانه فرهیختگان درآمد ماهانه داشته باشند.

وی افزود: سایر دانشجویان نیز می‌توانند با گذراندن دوره‌های آموزشی، باغچه شخصی خود را تبدیل به گلخانه کنند و از این محل درآمد کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر طاهری به دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر کاربردی شدن رشته‌های کشاورزی، خاطرنشان کرد: به همین منظور کارگروه‌های تخصصی در راستای مهارت محوری آموزش و اشتغال پس از دانش آموختگی دانشجویان تشکیل شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ولیلودر تشریح این خبر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در حوزه آزمایشگاه‌ها فعالیت‌های مؤثری انجام داده که برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی آزمایشگاه همکار غذا و دارو دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو با همکاری منطقه آزاد و راه‌اندازی آزمایشگاه تجزیه مواد غذایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی برای ارائه خدمات به «مرز رازی» از نمونه‌های آن بوده که کمک شایانی به بازرگانان و تولیدکنندگان محسوب می‌شود.

وی درادامه گفت: اخذ مجوز مرکز آموزش همکار استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی که به‌وسیله آن دانشگاه در آموزش دوره‌های تخصصی مدیران کنترل کیفی مراکز تولیدی استان مشارکت خواهد داشت و آزمایشگاه بتن واحدهای ارومیه، مهاباد و سلماس در حال شکل‌گیری بوده که از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در حوزه آزمایشگاه‌هاست.

ولیلو در پایان گفت: کارگاه مرکزی ساخت و تولید قالب‌های صنعتی و قطعات مورد نیاز بخش صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی نیز راه‌اندازی شده است و اکنون در حال فعالیت است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • امیدآفرینی در درآمد غیرشهریه‌ای با محصولات نوآورانه و فناورانه
  • امیدآفرینی در درآمدزایی غیرشهریه‌ای با استفاده از محصولات نوآورانه و فناورانه
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند