Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@07:30:24 GMT

ارتش: تحریم ظریف نشاندهنده تزلزل افکار ترامپ است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۶۰۴۰

ارتش: تحریم ظریف نشاندهنده تزلزل افکار ترامپ است

به گزارش جماران؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در قرار دادن نام محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری در فهرست تحریم ها را محکوم و تاکید کرد: این اقدام آمریکا نشان‌دهنده تزلزل افکار سردمداران آمریکا به ویژه رییس جمهوری این کشور است.

در بیانیه ای که عصر پنج شنبه در پایگاه اطلاع رسانی ارتش منتشر شده، آمده است: تحریم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به عنوان بالاترین مسئول دیپلماسی خارجی کشورمان نشان از ناکامی تحقیر آمیز آمریکا در برابر عظمت و اقتدار ایران اسلامی دارد و از سویی این اقدام  بی اساس و پوشالین گواهی بر تزلزل پایه های سست و بی اساس فکری و سیاسی سردمداران آمریکا به ویژه رئیس جمهور آن کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز تناقص در رفتار و گفتار دولتمردان آمریکایی وجود دارد و تحریم وزیر امور خارجه کشورمان نشان داد که آزادی بیان فقط شعاری بیش نیست و مقامات کاخ سفید نگران منطق قوی جمهوری اسلامی ایران هستند.

در این بیانیه مطرح شده است:کشوری که در طول ۴ دهه سراسر اقتدار خود توانسته است با اتکاء به خداوند متعال، رهبری دوراندیشانه امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) و همت و تلاش زنان ومردان خود در عرصه های مختلف از جمله نظامی وسیاسی گام های موثری بردارد که نتیجه این موفقیت ها باعث خشم و عصبانیت دشمنان این مرز و بوم به ویژه آمریکای جنایتکار شده است. امروز تیر خلاص ناکامی دشمن در تحریم وزیر امور خارجه کشورمان به اهدافی پوشالین شلیک شد و با این اقدامات باید فروپاشی و اضمحلال سردمداران آمریکا وحامیانشان را نظاره گر باشیم.

در این بیانیه آمده است: در این سالها برای همگان آشکار شده که هر گاه دشمنان و در راس آن آمریکای جنایتکار تلاششان را برای خدشه دار کردن وجهه یک کشور یا فردی به کار می برند، نشان از حقانیت و درست اندیشی آن کشور و فرد است و امروز این اقدام ناشایست آنان بر علیه وزیر امور خارجه کشورمان نه تنها مورد نقد و انتقاد برخی از مقامات آمریکایی قرار گرفته بلکه جلوه های ایستادگی، درستی و حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را یک بار دیگر برای همگان آشکار ساخته است.

در پایان به این نکته اشاره شده است که قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مسئولین وفادار به نظام و آرمان های اسلام عزیز با تبعیت از راه بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و در پرتو  اندیشه های رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" هیچ گاه از  حرکت خود برای استقلال، آزادی و سربلندی ایران اسلامی دست بر نخواهند داشت و تا نابودی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار خواهند ایستاد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارتش جمهوری اسلامی تحریم ظریف ظریف تحریم شد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: ایران هرگز به دنبال توسعه تنش‌ها در منطقه نبوده است

به گزارش قدس آنلاین الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص ضرورت اجتناب از افزایش درگیری‌ها در منطقه، برقراری آتش بس فوری در غزه و و برخی موضوعات دوجانبه تاکید کرد.

امیرعبداللهیان در این گفت وگو مواضع کشورمان در خصوص عملیات اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه برخی اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب حق دفاع مشروع را تشریح کرد.

وزیر امور خارجه ریشه اصلی بحران در منطقه را جنگ، نسل کشی و جنایات جنگی ترکیبی رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هرگز به دنبال توسعه دامنه تنش‌ها در منطقه نبوده است، اما گویا رژیم اسرائیل از خویشتن‌داری جمهوری اسلامی ایران پیام اشتباه دریافت کرده بود.

الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش نیز در این گفت وگوی تلفنی با بیان اینکه ادامه درگیری‌ها در منطقه به زیان همگان خواهد بود، بر تداوم رایزنی‌های دیپلماتیک و ادامه گفت وگوها در خصوص حل بحران غزه تاکید کرد.

وی افزود: اتریش در همراهی با اتحادیه اروپا حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرده و البته بر تناسب در پاسخ ایران تاکید داریم.

در پایان این گفت وگوی تلفنی طرف‌ها درخصوص پیگیری برخی موضوعات دوجانبه گفت وگو و تبادل نظر کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه چین: مواضع تهران را به اطلاع بلینکن رساندم‌
  • چین پیام مهم و هشدارآمیز ایران را به آمریکا رساند
  • هشدار ایران به ایالات متحده آمریکا
  • امیرعبداللهیان: ایران هرگز به دنبال توسعه تنش‌ها در منطقه نبوده است
  • واکنش کنگره آمریکا به پاسخ کوبنده ایران علیه اسرائیل
  • ایران هرگز به دنبال توسعه تنش‌ها در منطقه نبوده است
  • درخواست ضدایرانی وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی از انگلیس و فرانسه
  • امیرعبداللهیان خواستار تداوم نقش دولت هند در توقف جنگ در غزه شد
  • هشدارهای لازم به آمریکا داده شده است
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا هشدارهای لازم داده شده است