Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحریم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به عنوان بالاترین مسئول دیپلماسی خارجی کشورمان نشان از ناکامی تحقیر آمیز آمریکا در برابر عظمت و اقتدار ایران اسلامی دارد. ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ارتش، در پی اعلام وزارت خزانه داری آمریکا در قرار دادن نام محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در فهرست افراد تحریم شده توسط امریکا، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای این اقدام را گواهی بر تزلزل پایه های سست و بی اساس فکری و سیاسی سردمداران آمریکا به ویژه رئیس جمهور آن کشور دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تحریم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به عنوان بالاترین مسئول دیپلماسی خارجی کشورمان نشان از ناکامی تحقیر آمیز آمریکا در برابر عظمت و اقتدار ایران اسلامی دارد و از سویی این اقدام  بی اساس و پوشالین گواهی بر تزلزل پایه های سست و بی اساس فکری و سیاسی سردمداران آمریکا به ویژه رئیس جمهور آن کشور است. امروز تناقص در رفتار و گفتار دولتمردان آمریکایی وجود دارد و تحریم وزیر امور خارجه کشورمان نشان داد که آزادی بیان فقط شعاری بیش نیست و مقامات کاخ سفید نگران منطق قوی جمهوری اسلامی ایران هستند.

کشوری که در طول 4 دهه سراسر اقتدار خود توانسته است با اتکاء به خداوند متعال ، رهبری دوراندیشانه امام خمینی ( ره ) و امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و همت و تلاش زنان ومردان خود در عرصه های مختلف از جمله نظامی وسیاسی گام های موثری بردارد که نتیجه این موفقیت ها باعث خشم و عصبانیت دشمنان این مرز و بوم به ویژه آمریکای جنایتکار شده است. امروز تیر خلاص ناکامی دشمن در تحریم وزیر امور خارجه کشورمان به اهدافی پوشالین شلیک شد و با این اقدامات باید فروپاشی و اضمحلال سردمداران آمریکا وحامیانشان را نظاره گر باشیم.

در این بیانیه آمده است: در این سالها برای همگان آشکار شده که هر گاه دشمنان و در راس آن آمریکای جنایتکار تلاششان را برای خدشه دار کردن وجهه یک کشور یا فردی به کار می برند، نشان از حقانیت و درست اندیشی آن کشور و فرد است و امروز این اقدام ناشایست آنان بر علیه وزیر امور خارجه کشورمان نه تنها مورد نقد و انتقاد برخی از مقامات آمریکایی قرار گرفته بلکه جلوه های ایستادگی، درستی و حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را یک بار دیگر برای همگان آشکار ساخته است.
در پایان به این نکته اشاره شده است که: قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مسئولین وفادار به نظام و آرمان های اسلام عزیز با تبعیت از راه بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و در پرتو  اندیشه های رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" هیچ گاه از  حرکت خود برای استقلال، آزادی و سربلندی ایران اسلامی دست بر نخواهند داشت و تا نابودی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار خواهند ایستاد.

بیانیه وزارت خارجه در خصوص تحریم ظریفسپاه تحریم وزیر امور خارجه ایران توسط آمریکا را محکوم کرد

 

انتهای پیام/

R1429/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ارتش جمهوری اسلامی ایران ظریف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ظریف ارتش جمهوری اسلامی ایران ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد

در اولین دیدار کاری رئیس جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد، وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمد و از مواضع تهران در منطقه به ویژه در حمایت از فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سناتور اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به وی خیرمقدم گفت و اظهار کرد: دولت و مردم پاکستان چشم انتظار سفر جنابعالی بود و ما مفتخر به میزبانی از شما هستیم.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: جهان اسلام قدردان نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران برای حل چالش‌های مشترک است.

وی تاکید کرد که مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین ستایش برانگیز است.

سناتور اسحاق دار همچنین برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ایران را نیز تبریک گفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به وقت محلی در رأس یک هیأت عالی رتبه سیاسی-اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد، از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت.

قرار است در جریان سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان، تعدادی سند همکاری میان دو کشور در زمینه‌های تجاری، بهداشت، اقتصادی، امنیتی، قضائی و کشاورزی از سوی وزیران مربوطه و در حضور سران دو کشور امضا شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 746843

دیگر خبرها

  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • کنعانی: آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران | اقدام ایذایی در اصفهان، بی‌ارزش بود
  • آیا در مورد حادثه اصفهان بین ایران و آمریکا پیامی منتقل شد؟
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دو کشور است
  • وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است
  • احتمال «تحریم یک گردان ارتش اسرائيل» توسط آمریکا به دلیل «نقض حقوق بشر»