Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@22:19:40 GMT

روحانی تبریز را به مقصد تهران ترک کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۶۳۱۲

روحانی تبریز را به مقصد تهران ترک کرد

حسن روحانی، رییس جمهوری کشورمان، در پایان سفر یک روزه به آذربایجان شرقی، دقایقی پیش با بدرقه مسوولان ارشد استان در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش ایرنا، کاروان تدبیر و امید به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در قالب سفر استانی به آذربایجان شرقی با استقبال مسوولان ارشد استانی وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری و هیات همراه در این سفر بیش از 521 طرح به ارزش بیش از 10 هزار میلیارد تومان را افتتاح یا کلنگ زنی کردند.

بهره برداری و آبگیری سد حاجیلارچای در شهرستان ورزقان، بهره برداری از سه طرح عملیاتی شده پالایشگاه تبریز، افتتاح چند طرح و پروژه عمرانی و خدماتی در استان از طریق ویدئو کنفرانس و حضور در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی از جمله برنامه‌های رئیس جمهوری در سفر امروز خود به آذربایجان شرقی بود.

در این سفر برخی از ورزا از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت، نیرو، اطلاعات، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان محیط زیست، رییس جمهوری را همراهی می کردند.
این سومین سفر استانی رییس دولت تدبیر و امید به آذربایجان شرقی در ۶ سال اخیر است.

روحانی آخرین بار، اردیبهشت ماه سال گذشته به منظور شرکت در مراسم افتتاح رسمی رویداد تبریز ۲۰۱۸ به این استان سفر کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مالک رحمتی در جمع اعضای قرارگاه جهادی آبرسانی به روستا‌های استان ادامه داد: این مشکل با همکاری مجموعه‌های قرارگاه سازندگی امام حسن(علیه السلام)، سازمان برنامه و بودجه و آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در حال رفع است.

به گفته وی این اقدامات بر این پایه است که رویکرد مدیریتی استان از پشت میزنشینی به حضور میدانی تبدیل شده است و مدیران با هدف تکمیل طرح‌های کلیدی استان که موضوع آبرسانی یکی از آنها است، حرکت می‌کنند چرا که در برابر مردم _ولی نعمتان اصلی انقلاب_ مسئول هستیم.

استاندار در ادامه به وجود ۲۸۰۰ روستا در آذربایجان شرقی و وجود مشکل آب در ۵۸۰ روستای استان (بر اساس گزارش‌های اعلامی مسئولان حوزه آب) اشاره کرد و افزود: تقریبا یک پنجم روستا‌ها با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند از این رو لازم است توجه ویژه‌ای برای حل مشکل آنها شود.

رحمتی در همین نشت ضمن تماس تلفنی با رضایی، معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو و مدیر مس سونگون که در پرداخت مطالبات تعهد شده این مجموعه برای پیشبرد طرح‌های آبرسانی منطقه، تعلل کرده اند، قول پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان از وزارت نیرو و ۴۰ میلیارد از مس سونگون را گرفت تا طرح‌ها با شتاب بیشتر و تا رسیدن فصل تابستان به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی هم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درخصوص مصوبات نشست قرارگاه جهادی آبرسانی به روستا‌های استان و اعلام زمان بندی برای افتتاح طرح‌های آبرسانی روستایی از جمله آلمالوی هشترود و مجتمع آزادگان در کلیبر اشاره کرد و گفت: این طرحها تا سوم خرداد امسال افتتاح می‌شود، ضمن این که با همت و اقدامات جهادی امسال تنش آبی جدی چه در شهر‌ها و چه در روستاهای استان نخواهیم داشت.

 

دیگر خبرها

  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز