Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@13:42:17 GMT

سلفی «حمید فرخ نژاد» با خانم های بازیگر

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۷۳۹۱

مارال فرجاد با انتشار این عکس نوشت:

فیلم سینمایی زنبور کارگر.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حمید فرخ نژاد مارال فرجاد زنبور کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو

  به گزارش خبرنگار جام‌جم،دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو،معروف به تتلو دیروزبه ریاست قاضی حجت‌الاسلام افشاری درشعبه۲۶ دادگاه انقلاب برگزار شد.براساس اعلام قوه قضائیه، دراین جلسه علاوه بر وکیل متهم، خانواده‌اش نیز مانند جلسه نخست حضور داشتند. 
ابتدای جلسه نماینده دادستان تهران که برای دفاع از کیفرخواست در دادگاه حاضر شده بود، به تفهیم اتهامات تتلو پرداخت. بر اساس کیفرخواست، تشویق نسل جوان به فساد و فحشا و فراهم کردن شرایط آن، فعالیت تبلیغی علیه نظام، دایر کردن سایت شرط‌بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت مخاطبان‌ به ارتکاب جرائم منافی عفت، مصرف مواد مخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران و فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع‌اسلام، هشت اتهام امیرحسین مقصودلو در این پرونده است که رئیس دادگاه با اشاره به آنها از تتلو خواست از خود دفاع‌کند.
وقتی متهم در جایگاه قرار گرفت، قاضی خطاب به او گفت: قبول دارید رفتار‌هایی داشتید که خلاف ادب و شأن انسانی بوده است؟ 
متهم گفت: بله در خیلی از موارد این‌طور بوده است.
متهم درپاسخ به اتهامش درباره تبلیغ قمار و شرط‌بندی مدعی شد: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم. صاحبان سایت شرط‌بندی مشخص هستند. من فقط تبلیغش می‌کردم. در آن زمان برای بنده اعلان پلیس اینترپل صادر شده بود و دستگیرم کردند. پس از دستگیری در ترکیه با کمک گردانندگان اصلی سایت شرط‌بندی و قمار آزاد شدم و برایم ویلایی خریداری کردند.‌
متهم درباره اقداماتش درفضای مجازی در اغتشاشات سال۱۴۰۱ گفت: درآن بازه یکی ازبازیگران زن کشور که اکنون ساکن ترکیه است؛ مرا تحریک کرد تا آهنگی درست کنم. البته بعد‌ها متوجه اشتباهم شدم و این آهنگ را پاک کردم.
در بخش دیگری از جلسه دادگاه به اقدامات متهم در تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی پرداخته شد.متهم مقصودلو در پایان این جلسه دادگاه گفت: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی‌می‌کنم.‌پس از پایان دفاعیات متهم قاضی افشاری گفت: در جلسه بعدی متهم اگر مطالب دیگری داشت، بیان کند و همچنین نماینده دادستان نیز موارد خود را شرح‌دهد. 
براساس محتویات پرونده، تتلو چندبار درسال‌های۸۶، ۹۲ و۹۵درداخل کشور دستگیرشده بود.متهم سال۹۷ کشوررا به مقصد گرجستان ترک و سال ۹۸ ‌به کشور ترکیه مهاجرت کرد. وی درآذرماه پارسال توسط پلیس ترکیه به مرز ایران منتقل و با هماهنگی صورت گرفته و حکم قضایی دستگیر شد.

دیگر خبرها

  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟ (+عکس)
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)