Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیین افتتاحیه سی امین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در ۳ رشته بدمینتون، شطرنج و تنیس روی میز و همچنین سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور به میزبانی آموزش و پرورش گیلان امروز با حضور آیت الله رسول فلاحتی در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تسلیت شهادت امام جواد (ع) گفت: به دختران پاک و بی آلایش کشور جمهوری اسلامی ایران سلام و خیر مقدم عرض می‌کنم.
امام جمعه رشت تصریح کرد: امیدوارم در ایام کوتاه این دوره مسابقات ورزشی برای دختران دانش آموز سرشار از نشاط، معنویت، عزت و سلامتی باشد.
وی با بیان اینکه امشب مصادف با شهادت امام جواد (ع) است، تصریح کرد: امام جواد (ع) می‌فرماید که هر انسانی در زندگی به سه امر نیاز دارد و نخستین آن عبارت است از اینکه خدا به او توفیق دهد در عرصه‌های مختلف زندگی موفق شود.
آیت الله فلاحتی، شعار آموزش و پرورش را تحصیل، تهذیب و ورزش دانست و بیان کرد: دانش آموزان معرفت و اخلاق را در کنار مربیان خود بشناسند و بیآموزند.
وی به دومین رهنمود امام جواد (ع) اشاره کرد و گفت: انسان نیاز دارد همیشه از درون صفتی داشته باشد که او را از گناهان و خطا‌ها مصون دارد.
نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به سومین توصیه امام جواد (ع)، خاطرنشان کرد: کسی که انسان را نصیحت می‌کند و خیرخواه اوست باید نصیحت او را پذیرفت.
آیت الله فلاحتی، پدر و مادر و مربی را بهترین خیرخواه انسان ذکر کرد و یادآور شد: مربیان باید بدانند دختران دانش آموز امانت خانواده‌ها در دست آن‌ها هستند و نکته‌های اخلاقی، عفاف، حجاب و تربیتی را در قالب تحصیل، تهذیب و ورزش به دختران دانش آموز انتقال دهند.

انتهای پیام/آ

والدین و مربی بهترین خیرخواه انسان هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات ورزشی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی

انتخابات کمیسیون‌های مربیان، ورزشکاران و داوران فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار و اعضای این کمیسیون‌ها مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اتمام انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون انجمن‌های ورزشی، حالا باید منتظر تعیین زمان مجمع انتخاباتی از سوی وزارت ورزش بود.

برگزاری انتخابات فدراسیون‌ انجمن‌های ورزشی بدون ثبت‌نام جدید

فدراسیون انجمن‌های ورزشی حدود 2 ماه است که با سرپرست  اداره می‌شود و همچنان زمان انتخابات این فدراسیون مشخص نشده است.

هفته گذشته انتخابات کمیسیون‌های مربیان، ورزشکاران و داوران به پایان رسید که وزارت ورزش و جوانان نیز تا به حال به خاطر مشخص نبودن نتیجه این انتخابات برای اعلام زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون دست نگاه داشته است.

اعضای انتخاب شده برای کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران به شرح زیر است:

مربیان
1-سید امیر خوشبین (جوجیستو)
2-کیوان صفاییان (بیسبال)
3-فرزانه جعفرزادگان (جوجیستو)
4-راضیه امیری (جوجیستو)

داورها
1-امید شیری (سپک تاکرا)
2-سمیه شریفی (سافت بال)

ورزشکاران
1-وحید ملکی (سپک تاکرا)
2-مریم مراد منش (سپک تاکرا)
3-ابتین نخجوانپور (بیس بال)
4-محمد صفدری (بیس بال)
5-زهرا رشوند (اسپوکس)
6-رویا کاهنی (کریکت)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • انقلاب اسلامی ۴۵ سال منتظر زدن سیلی به اسرائیل بود
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • اعزام ۴۰ زائر اولی به مشهدالرضا از میبد
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • آمار بالای بازماندگی از تحصیل در نوجوانان / ۷۰ درصد در دهک یک تا پنج قراردارند
  • (ویدیو) معرفت نصرالله رادش اشک جواد رضویان رو درآورد
  • افزایش۵۰ درصدی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش
  • قدردانی معلمان و دانش‌آموزان از نیروهای مسلح
  • توزیع بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس