Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایوب رستمی، سرمربی تیم‌ ملی جودو نوجوانان درباره کسب عنوان ششمی در مسابقات قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: از نظر کیفی رشد خیلی خوبی را در این دوره از بازیکنان شاهد بودیم. ما سال گذشته در مسابقات آسیایی لبنان فقط یک مدال برنز را کسب کرده بودیم ولی امسال سه فینالیست داشتیم که نشان می‌دهد و خوشبختانه بچه‌ها رشد خوبی را در یک سال گذشته داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: با توجه به این که این مسابقات در شرق آسیا برگزار می‌شد و رشته جودو در این قسمت استعداد و ترویج بالقوه‌ای دارد همه رقبا با آماگی کامل آمده بودند بنابراین کار آسانی نداشتیم ولی خوشبختانه بچه خوش درخشیدند و عمکلرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

رستمی افزود: جودوی ایران پتانسل‌های خوبی دارد که قطعا در صورت حمایت می‌توانند آینده این رشته المپیکی را ضمانت کنند. این بچه‌ها همه سرمایه‌های جمهوری اسلامی ایران هستند روی آنها سرمایه گذاری شده و قطعا اگر حمایت لازم را داشته باشند آینده روشنی را می‌توان برای آنها متصور بود.

رستمی در مورد مسابقات پیش رو نیز گفت: مسابقات قهرمانی جهان در قزاقستان را پیش رو داریم. از چند روز دیگر استارت تمرینات را خواهیم زد. امیدوارم بتوانیم در این مسابقات هم نتایج خوبی را کسب کنیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران رشد سرمایه لبنان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟

 استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.   به گزارش روزنامه اعتماد، مرکز پژوهش‌های مجلس تصویری از محرومیت در استان‌های کشور را ترسیم کرده است.     در بخشی از این گزارش می‌خوانید؛  مرکز پژوهش‌های مجلس با استفاده از شاخص فقر چندبعدی جهانی و با استفاده از داده‌های پرسشنامه درآمد و هزینه خانوار در سال 1401 تصویری از وضعیت موجود محرومیت در کشور ارایه کرده که بر مبنای آن، استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.   پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.   مطابق این رتبه‌بندی از وضعیت محرومیت در کشور نزدیک به 30 درصد از خانوارهای سیستان و بلوچستان در محرومیت به سر می‌برند که در مقایسه با سایر استان‌ها، عدد بسیار بالایی است. چرا که مثلا اختلاف سطح محرومیت سیستان و بلوچستان با استانی مانند تهران 28 درصد است!  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • مناسبات با چین از اهمیت بالایی برخوردار است