Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس محبوبی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در نشست خبری مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان اظهار کرد: رسالت سازمان پایانه‌ها نگهداری، بهسازی، نوسازی و گسترش پایانه‌ها با استفاده از توانمندی نیرو‌های داخلی در بخش‌های خصوصی و دولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: در سال ۹۷ بالغ بر ۱۳ میلیون مسافر در پایانه‌های شهر اصفهان جابجا کردیم و ۵ درصد عوارض دریافتی از مسافران برابر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شد.

وی عنوان کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری در چهار ماه اول و دوم سال ۹۷ در میان ۱۷ سازمان وابسته به شهرداری به عنوان سازمان برتر شناخته شد و از معاون عمرانی وزارت کشور تقدیرنامه دریافت کرد.

محبوبی افزود: پایانه‌های صفه و کاوه به خط مترو متصل شدند تا مسافران بتوانند به طور مستقیم از پایانه به مترو رفت و آمد کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه هزینه نگهداری پایانه‌کاوه برای یک سال ۲ میلیارد تومان است، اظهار کرد: پایانه کاوه جزو بهترین پایانه‌های کشور است و از لحاظ امنیت نیز در وضعیت خوبی قرار دارد، سال گذشته مسئله گازوئیل به چالشی برای رانندگان تبدیل شده بود که با وجود پمپ گازوئیل در پایانه کاوه این مشکل را نداشتیم.

او تصریح کرد: توزیع مواد مخدر در پایانه کاوه گزارش شده بود که امروز تمام موتورسیکلت‌های وارد شده به پایانه کاوه شناسنامه‌دار شدند و این مشکل حل شده است.

محبوبی با اشاره به لزوم بهره‌مندی مردم از امکانات پایانه‌های مسافربری عنوان کرد: در سال گذشته رستوران و مرکز تشخیص طبی در پایانه صفه ایجاد و شهربازی آن را بهسازی کردیم، برای ایجاد پمپ گازوئیل در صفه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و مناقصه آن تا هفته آینده برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان بیان کرد: سال گذشته در پایانه‌های کاوه و صفه اورژانس اجتماعی را فعال و در اختیار بهزیستی قرار دادیم که این مجموعه به افراد فراری که به پایانه‌ها مراجعه می‌کنند مشاوره می‌دهند.

او تصریح کرد: پیرامون ترافیک در مقابل ترمینال‌ها جلسات متعددی با پلیس راهور داشته‌ایم و در حال حاضر با استفاده از دوربین توقف اتوبوس‌ها مقابل پایانه‌های مسافربری را کنترل و رانندگان متخلف را به پلیس راهنمایی و رانندگی معرفی می‌کنیم.

محبوبی وی اضافه کرد: طرح توسعه پایانه صمدیه را در دست اقدام داریم که در صورت اجرایی شدن آن ازبار ترافیکی پایانه‌های کاوه و زاینده رود کاسته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان عنوان کرد: احداث پایانه اندیشه در مساحتی به ۶۵ هزار متر مربع مقابل زندان اصفهان را مدنظر داریم، پایانه اندیشه فضای فروشگاهی و تفریحی خواهند داشت و پایانه زاینده رود پس از راه‌اندازی پایانه اندیشه به این مکان منتقل خواهد شد.

او در تشریح دلایل عدم توسعه ترمینال زاینده رود عنوان کرد: ده سال است که طرح پایانه اندیشه مطرح می‌شود و این باعث شده مدیران همواره نگاه موقتی به این پایانه داشته باشند، اما سال گذشته با ایجاد منبع آبی در این مجموعه مشکل تأمین آب را حل کردیم.

محبوبی تصریح کرد: برنامه‌ای برای جابجایی پایانه‌کاوه نداریم، اما به دنبال فراهم کردن فضایی برای دپوی اتوبوس‌ها و باس واش هستیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان اظهار کرد: جارزنی در ترمینال‌های اصفهان کمتر از سایر پایانه‌های کشور است و فرد متخلف جریمه می‌شود.

او بیان کرد: پس از ۲۰ سال اتوماسیون بار در ترمینال کاوه راه اندازی شد تا بار تحویلی درب منزل دریافت و به مقصد تحویل داده شود البته این سامانه فرزند نوپای سازمان پایانه‌ها است و حداقل ۳ سال زمان برای راه‌اندازی کامل نیاز دارد.

انتهای پیام/م

  نشست خبری مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل اتوبوسرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری ، مهرداد میرزائیان با اشار به تعداد ترددهای انجام شده طی یک ماه گذشته اظهارداشت: در بخش ملکی ۲۲۶ هزار و ۲۱۹ مسافر و در بخش خصوصی ۶۹۴ هزار و ۴۳۱ مسافر از ناوگان حمل و نقل استفاده کردند.

وی افزود: افزایش این تعداد مسافر به این دلیل است که ممکن است یک نفر در روز چند بار با اتوبوس‌های خطوط مختلف در شهر سفر انجام داده باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: همچنین طی یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.

میرزائیان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر ۳ هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898134

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی