Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:13:21 GMT

شرکت حواس سازه ملایر دهه فجر بهره برداری می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۸۵۷۱

شرکت حواس سازه ملایر دهه فجر بهره برداری می شود

استاندار همدان که عصر پنجشنبه به منظور بررسی مشکلات برخی واحدهای تولیدی و صنعتی ملایر از شرکت حواس سازه این شهرستان بازدید کرد، قول مساعد برای پیگیری و حل مشکلات مالی این واحد صنعتی را داد.

سیدسعید شاهرخی خطاب به رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان تاکید کرد: فرآیند کار، میزان پیشرفت کار و مبلغ آورده بررسی و پیشنهاد میزان تسهیلات بیان شود تا ارزانترین تسهیلاتی که در استان در اختیار داریم، برای این واحد لحاظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با فرآیندی که در این طرح اتفاق افتاده است، میزان رقمی که برای تکمیل و بهره برداری نیاز دارد را تامین می کنیم.


استاندار همدان بیان کرد: اگر تسهیلات مورد نیاز را در استان داشتیم، پرداخت می کنیم و چنانچه نیازمند مجوز از بانک های تهران بود، پیگیری های لازم را برای حل مشکل مالی این واحد انجام می دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان نیز گفت: شرکت حواس سازه تولید کننده بلوک های سبک ساختمانی است که مواد اولیه آن سیلیس درجه سه است.

حمیدرضا متین با بیان اینکه این واحد مواد اولیه مورد نیاز خود را از ضایعات سیلیس کوبی ازندریان تامین می کند افزود: تولیدات این واحد عمدتا صادراتی و به کشور عراق است.

وی با اشاره به بهره برداری این واحد تولیدی در دهه فجر امسال بیان کرد: سرمایه گذاران این طرح خارجی و از کشور عراق هستند و قصد صادرات کل محصول خود را به کشور عراق دارند.

مدیرعامل شرکت حواس سازه نیز به آغاز عملیات اجرایی این طرح در سال ۹۴ اشاره کرد و افزود: مراحل اولیه کار به خوبی پیش رفت که در برهه ای از زمان با مشکل مالی مواجه شدیم.

احسان یوسفی ادامه داد: تمامی تجهیزات این شرکت را از کشور چین خریداری کرده ایم که ۹۵ درصد تجهیزات وارد شده و پنج درصد مابقی نیز امسال ثبت سفارش شده است.


وی رقم سرمایه گذاری خارجی برای احداث این شرکت را چهار میلیون و ۶۰۰ هزار دلار و سرمایه گذاری ریالی را ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای تکمیل طرح به حدود ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش برای تکمیل سوله، محوطه سازی و نصب تجهیزات نیاز داریم تا بتوانیم طرح را تا آذر امسال به صورت آزمایشی شروع کنیم.

یوسفی با بیان اینکه فعالیت اینگونه کارخانه ها در داخل کشور محدود است گفت: در مرحله نخست طرح ۸۰ تن به صورت مستقیم و ۲۰۰ تن به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می شود و روزانه حدود ۳۰ کامیون مواد اولیه سیلیس نیاز داریم.

به گزارش ایرنا، شهرستان ملایر دارای هفت شهرک و ناحیه صنعتی است.
۷۵۲۸/۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های زیرساختی رونق تولید ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عملیات اجرای روکش آسفالت هشت بنگله، حدفاصل پل سواره‌رو مالکریم به سمت هشت بنگله به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.


این اقدام در چارچوب ارائه خدمات عام المنفعه این شرکت و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان آغاز شده است و طی آن اسفالت معیوب و صدمه دیده مسیر پس از جمع آوری، لایه ترمیمی و روکش نهایی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است