Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی گفت: علیرضا دبیر آدم باهوشی است و می داند برعهدی که می بندم و دستی که به سمت من می آید، استوارم. ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

مسعود ریاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به دیدار روز پنجشنبه خود با علیرضا دبیر اظهار داشت: فکر می‌کنم این جلسه بیش از دو ساعت به طول انجامید و در انتها  حمید سوریان و عبدالمهدی نصیرزاده نیز به جمع ما ملحق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه ما ٤ محور داشت. ابتدا گزارشی از یک سال و نیم فعالیتم در هیئت کشتی خراسان رضوی به رئیس فدراسیون ارائه کردم و در ادامه در مورد برنامه‌ها و مسابقات پیش رو صحبت شد. یک مقدار نیز در مورد انتظاراتی که ما به عنوان یک استان از فدراسیون کشتی داریم صحبت کردم و در آخر یک سری پیشنهاد بود که مطرح شد.

وی در پاسخ به این سوال که "آیا میزبانی مسابقه ای در سال جاری در مشهد قطعی شده است؟" تصریح کرد: حقیقتا نه ما قولی به فدراسیون دادیم و نه فدراسیون قولی به ما و هیچ چیزی صددرصد نشد اما در مورد جام تختی امسال، جام موسوی و جام طوس صحبت‌هایی شد و هر دو طرف تمایل به همکاری داشتند.

ریاضی که در انتخابات ریاست فدراسیون از حامیان علیرضا دبیر نبود در مورد اینکه آیا رئیس فدراسیون در این باره صحبتی داشته است، خاطرنشان کرد: انتخابات اسمش رویش هست. هر کسی برمبنای رای و نظرش رای می‌دهد و قرار هم نیست بعد از رای دادن، همه چیز مرزبندی شود. قرار است همکاری خوبی بین ما صورت بگیرد. دبیر آدم باهوشی است و می‌داند من برعهدی که می‌بندم و دستی که به سمت من می‌آید، استوارم. این چیزهایی است که من سعی کردم انجام دهم و فکر می‌کنم دبیر هم این را از من دریافت کرد و حس اعتماد ایجاد شده است.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی در مورد اینکه امسال مشهدی‌ها قصد حضور در لیگ برتر را دارند؟ گفت: علیرضا دبیر لیگ را باعث داغ شدن تنور کشتی می‌داند. لیگ پول را بین کشتی گیر و مربی جاری می‌کند و به همین دلیل از همه استان‌ها خواسته شده که در بخش اسپانسر فعال باشند.

غیرحرفه‌ای‌گری پس از فوتبال گریبان کشتی را هم گرفت/ تاوان سنگین خشم بی‌موقع

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند