Web Analytics Made Easy - Statcounter

صابر پرنیان ­مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به میزان فعالیت شهرک صنعتی شمس آباد در سال، گفت: هم اکنون در شهرک صنعتی شمس آباد بالغ بر ۱۵۰ مگابایت برق تامین می‌شود و  این روند در تامین سایر انرژی های مورد نیاز شهرک ها نیز ادامه دارد بطوریکه هیچ کدام از واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان از لحاظ تامین آب، برق و گاز دچار مشکل نشوند و وقفه‌ای در عملکرد خط تولید پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مقایسه عملکرد در شهرک‌های صنعتی این استان در ۱۷ ماه گذشته، نشان دهنده رشد ۲.۵ برابری ثبت قرار داد هاست. برای مثال در شهرک صنعتی شمس آباد که سال گذشته تنها ۱۱ میلیارد تومان بودجه شهرک سازی اختصاص پیدا کرده بود امسال تاکنون ۷۰ میلیارد تومان بودجه شهرک سازی تخصیص داده شده است و این نوید را به صنعتگران می‌دهد که با تکمیل زیرساخت‌ها به رونق تولید، کیفیت بهتر، برند سازی و صادرات به بازار‌های خارجی امیدوار باشند.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش آهن متوقف شد / قیمت میلگرد در بازار ۴۱۰۰ تا ۴۲۰۰ تومان

پرنیان با اشاره به برطرف شدن بخشی از نیاز‌های مالی این شهرک توسط واحد‌های مستقر، اضافه کرد: در واقع این شهرک بزرگترین مجتمع سنگی کشور است که با فعالیت حدود ۳۶ هزار نفر به فرآوری مواد سنگی در حوزه‌های فلزی، شیمیایی، نفتی و سنگ می‌پردازد. امیدواریم در عرض یک سال و نیم اشتغال این شهرک به ۱۰۰ هزار نفر افزایش دهیم.

­مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان تهران بزرگترین موانع رشد این شهرک‌ها را در بخش زیرساخت‌ها خواند و تصریح کرد: مهمترین مشکل شهرک‌های صنعتی در استان تهران کمبود زیرساخت هاست؛ در واقع فضای نامناسب کسب و کار و امکانات مورد نیاز کارگران از جمله مواردی است که همت وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مربوط را برای بهبود آن می‌طلبد.

پرنیان در پایان با اشاره به اینکه سهولت در ارائه مجوز‌های کسب و کار عاملی برای افزایش بهره وری شهرک‌های صنعتی است، بیان کرد: در حوزه تأمین آب شهرک‌های صنعتی ما در سازمان شهرک‌های صنعتی استان تهران برنامه ریزی کرده ایم که در سال ۹۸، پانصد لیتر آب پایدار در ثانیه به شهرک‌های صنعتی تزریق کنیم و همچنین در حوزه برق هم تا انتهای سال ۹۸، صد و ۵۰ مگاوات به شهرک‌های صنعتی تزریق خواهد شد.

انتهای پیام/

تلاش مضاعف دولت برای بهبود فضای کسب و کار شهرک های صنعتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی تامین اب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

 فیض‌زاده از آمادگی واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

وی گفت: شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، به صورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می‌شود در این میان شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان است که با توجه به قرارگرفتن در جوار آزاد راه پیامبر اعظم (ص) هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغالزایی کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • تخصیص ۴۵ میلیارد برای ساخت پنل خورشیدی در تنگستان
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت
  • صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان