Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@07:22:10 GMT

تحریم ظریف بن بست در سیاست خارجی امریکاست

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۰۴۷۶

آفتاب‌‌نیوز :

ماریا زاخارووا در پاسخ به سوالی در خصوص دیدگاه دولت روسیه در خصوص تحریم وزیر امور خارجه ایران توسط دولت امریکا اعلام کرد:به نظرم تنها چیزی که دیپلماسی امریکایی بلد هست، اعمال تحریم است . اگر از الفاظ دیپلماتیک استفاده نکنیم، و شرایط را آنطور که هست تفسیر کنیم، ایالات متحده دارد خودشان را به بن بست می کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیپلمات ارشد روس ادامه داد : آمریکایی هایی خودشان مانع استفاده خودشان از یک خط وسیع منابع و ابزارهای دیپلماتیک برای حل موضوعات و مشکلات مختلف شدند؛ با باقی گذاشتن تنها یک ابزار در قالب تحریم. این ابزار کار نمی کند، هیچ جا خودش را نشان نداده و همه جا هم خودش را بی اعتبار کرده و هم آن کسانی را که به تبعیت آن پرداخته بودند.

وی افزود :زمانی که یک دولت به تمامی معنا عظیم و بزرگ از تحریم‌های یکجانبه استفاده می کند به عنوان وسیله ای برای حل مشکلات، این به عنوان عدم توانمندی برای استفاده از سایر ابزارها تعریف می شود. سوال بزرگ این است که چرا دیپلماسی امریکایی در این مسیر که کاملا به بن بست می خورد حرکت می کند؟شاید شما به عنوان خبرنگار می بایست این سوال را از طرف امریکایی بپرسید؟

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روسیه وزیر امورخارجه دیپلماسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است

به گزارش جام جم آنلاین، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه میلیاردها دلار خسارت در نوار غزه به جا گذاشته است.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روزچهارشنبه اذعان کرد: میزان ویرانی‌های غزه در نتیجه حملات اسرائیل، بیشتر ازویرانی های جنگ جهانی دوم است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است.

بورل تاکید کرد که بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌ها آسیب دیده و ۳۵ درصد زیر ساخت‌های غزه به طور کامل تخریب شده اند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیروز هم اذعان کرد که رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت در خصوص کمک رسانی به نوار غزه را زیر پا گذاشته است.

دیگر خبرها

  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • چالش‌های سیاست خارجی در ۱۴۰۳؛ ایران با کدام پرونده‌های مهم روبروست؟