Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@16:25:17 GMT

«ارتش سری» پیمان قاسمخانی به ایستگاه پایانی رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۰۸۱۱

«ارتش سری» پیمان قاسمخانی به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش وانانیوز، 

 فیلمبرداری قسمت دوم اثر موفق «خوب، بد، جلف» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی روز گذشته در لواسان به پایان رسید و تدوین آن که همزمان با ضبط فیلم آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

قسمت اول «خوب، بد، جلف» که در سال ٩٥ با استقبال فوق‌العاده‌ای مواجه شد و درسی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر توانست دیپلم افتخار بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را کسب کند، این بار قرار است با یک فضای متفاوت به روایت زندگی حرفه‌ای سام و پژمان بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، ریحانه پارسا، مارال فرجاد، علی اوجی، شکیب شجره و فرهاد آئیش و با هنرمندی گوهر خیراندیش، در «خوب، بد، جلف: ارتش سری» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رییس صداوسیما با جمعی از شاعران و نویسندگان

پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما روز گذشته با جمعی از شاعران و نویسندگان دیدار کرد.

رئیس سازمان صداوسیما شب گذشته با جمعی از شاعران و نویسندگان کشور دیدار کرد و توجه به لزوم اعتلای فرهنگ و ادبیات غنی ایران اسلامی را در زمره رئوس برنامه‌های تحولی دوره جدید صداوسیما برشمرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، در این دیدار که در مجتمع ملاصدرای سازمان صداوسیما برگزار شد، مهمانان حاضر در جلسه به شعرخوانی پرداختند و دیدگاه‌هایشان را درباره موضوعات و دغدغه‌های مشترک با رئیس سازمان صداوسیما در میان گذاشتند.

پیمان جبلی دیدارهای رمضانی با اصحاب هنر و اندیشه را واجد برکات بسیار برای رسانه ملی دانست و با استقبال از برگزاری جلسات هم‌فکری و تبادل آرا میان صداوسیما و اقشار مختلف‌ نخبگانی، توجه به لزوم اعتلای فرهنگ و ادبیات غنی ایران اسلامی را در زمره رئوس برنامه‌های تحولی دوره جدید صداوسیما برشمرد و از جامعه شاعران و نویسندگان کشورمان دعوت کرد با همراهی هم‌افزایانه‌شان با رسانه ملی، مددرسان این روند روبه‌جلو باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار رییس صداوسیما با جمعی از شاعران و نویسندگان
  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» به ایستگاه پایانی رسید
  • واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی + فیلم
  • (ویدیو) واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی
  • واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی (فیلم)
  • گل جود بلینگام به بلژیک در ثانیه های پایانی (انگلیس 2-2 بلژیک)
  • (ویدیو) تمسخر ظریف و برجام توسط پژمان جمشیدی
  • پیمان اکبری: همه بازیکنان را رصد می‌کنم/ خودباوری نداشتیم
  • تمسخر ظریف و برجام توسط پژمان جمشیدی
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر