Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه شهرکرد گفت: دشمن از مذاکره با ایران می‌گوید اما از طرفی وزیر امور خارجه ما را تحریم و سخنان خود را نقض می‌کند‌. ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران اظهار داشت: تحریم‌های آمریکا از اوایل انقلاب اسلامی وجود داشته اما امروز چون آن‌ها در اوج ضعف در برابر صلابت مردم و تدبیر رهبر معظم انقلاب قرار دارند تحریم‌های کودکانه‌ای را اعمال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحریم رهبر معظم انقلاب، برخی چهره‌های دینی و امروز هم تحریم رئیس دیپلماسی کشور نشانگر این است که آن‌ها گفته‌های خود را هم نقض می‌کنند زیرا آن‌ها خواهان مذاکره با ایران هستند اما چهره‌های دیپلماسی کشور را تحریم می‌کنند پس خواستار مذاکره با چه کسی هستند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری گفت: شیخ فضل‌الله یک شخصیت مقاوم بود که تمرکز بر دین و بیگانه‌ستیزی از ویژگی‌هایش بود. او مشروطه مشروعه را مطرح کرد اما دشمن با استفاده از بی‌بصیرتی مردم کشور را از این حرکت نورانی بازداشت.

وی ادامه داد: امروز نیز ظرفیت‌هایی در کشور وجود دارد که اگر آن‌ها را نشناسیم دشمن آنها را به انحراف می‌کشد.

آلمان: تحریم ظریف نفی راه‌حل‌های دیپلماتیک استبیانیه وزارت خارجه در خصوص تحریم ظریفواکنش اتحادیه اروپا به تحریم ظریف از سوی آمریکاامام جمعه شهرکرد با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار عنوان کرد: خبرگزاری‌ها به عنوان رسانه کار سخت و پراسترسی را برعهده دارند اما باید مسئولیت اطلاع‌رسانی به جامعه را با نگاه ایمانی و جهادی انجام دهند همچنین در خبرگزاری‌ها تعهد و سلامت انسانی باید رعایت شود و رسانه‌ها به دور از جناح و گروه‌ها عمل کنند. نکونام با بیان اینکه خبرنگاران باید شرح صدر داشته و حرف حق را بگویند، ادامه داد: خبرگزاری‌ها نقش واسطه بین مردم و مسئولان را برعهده دارند پس باید در جامعه ابهام‌زدایی کنند نه ابهام‌زایی همچنین رسانه‌ها باید واقعیت‌گرا باشند نه مخاطب محور و نباید براساس سلیقه مخاطب حرف درست یا نادرست را مطرح کنند.انتهای پیام/ ز R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزافه‌گویی وزیر خارجه آلمان علیه ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، آنالنا بربوک در گفت‌وگو با شبکه آ.ار.د آلمان ادعا کرد: من قویاً طرفدار گسترش آنها (تحریم‌ها) علیه ایران هستم، زیرا می‌توانیم ببینیم که اقدامات ایران در حال حاضر چقدر خطرناک است.

پیشتر نیز اورسولا فون‌درلاین رئیس کمیسیون اروپا موضع‌گیری مشابهی را اتخاذ و ادعا کرد که اتحادیه اروپا تشدید تحریم‌ها علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران را مد نظر قرار خواهد داد.

همچنین ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس دیروز (دوشنبه) در نشست مجلس عوام ادعا کرد که این کشور همسو با متحدان خود، تحریم‌های جدیدی را در پی اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی وضع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • لفاظی تازه یک اسرائیلی؛ تل‌آویو دنبال حمله دیپلماتیک به ایران؟
  • گزافه‌گویی وزیر خارجه آلمان علیه ایران
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیر امور خارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • درخواست وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از ۳۲ کشور برای تحریم برنامه موشکی ایران
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی درمورد تقویت همکاری دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • ببینید | تناقض عجیب در سخنان وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • درخواست ضدایرانی وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی از انگلیس و فرانسه
  • تاکید ایران و عربستان بر استمرار رایزنی‌ها بین دو کشور
  • تأکید وزیران خارجه ایران و عربستان بر رایزنی‌ها