Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: راه‌اندازی کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی و بانک اطلاعات عکس، فیلم و آثار دوران پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر قرار دارد. ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف‌ جمالی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با گرامیداشت 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دستور امام راحل اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن‌ترین و پرسابقه‌ترین نهادهای مقدس جمهوری اسلامی و خدمات قابل توجهی در عرصه انقلاب داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، لحظه شناس بودن، ولایت‌مدار بودن، تقویت اتحاد و افزایش آگاهی جامعه را از ویژگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  دانست و تصریح کرد: این نهاد تقویت، تحکیم ارزش‌ها، ارکان اسلامی و تحقق آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی را برعهده دارد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهربا بیان اینکه این نهاد متشکل از مجمع نمایندگان در سازمان‌ها، نهادها و ادارات است افزود: برای اینکه شورای هماهنگی بتواند در برنامه و اهداف خود موفق باشد باید حضوری با بصیرت و پررنگ در جامعه داشته باشد

جمالی، ترویج فرهنگ انقلابی‌در همه عرصه‌های فرهنگی،سیاسی،‌اقتصادی و اجتماعی را از رسالت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: اجرای شعائر نظام اسلامی، تبیین باورها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، ارائه الگوی مناسب در برگزاری مناسبت‌ها و مراسم گوناگون انقلاب اسلامی، تبیین و ترویج فرهنگ انقلابی از اهداف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

ظرفیت مراکز آموزش عالی استان بوشهر در ترویج فرهنگ انقلابی مورد استفاده قرار می‌گیرد موزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان بوشهر ایجاد شود تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر+ تصاویر

وی، با اشاره به راه‌اندازی کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده  و با جمع آوری اسناد انقلاب اسلامی در عرصه‌های فرهنگی،کتاب انقلاب اسلامی و آثار مولفان ،کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از جمع آوری عکس، فیلم و آثار هنری در حوزه نقش استان بوشهر در پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد و تصریح کرد: در راستای راه‌اندازی بانک اطلاعاتی‌انقلاب اسلامی استان بوشهر عکس‌ها و فیلم‌های قبل، حین و بعداز پیروزی انقلاب اسلامی جمع آوری و پس از تبدیل آن به فایل الکترونیکی به صاحبان برگردانده می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی، عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در اردیبهشت ماه بهار کتاب و کتابخوانی نیز اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه نمایشگاه کتاب به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی برگزار خواهد شد و بنده به عنوان رییس کمیته فرهنگی به نمایندگی از کمیسیون فرهنگی اجتماعی در این جلسه شرکت کردم که این جلسه توسط معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تشکیل شد و شهرداری تهران نیز همکاری لازم را خواهد داشت تا اتفاق خوبی روی دهد.


وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری در سال گذشته مناسب بود، تصریح کرد: بنا بر این است که امسال نیز با اقدامات مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌ها اتفاق خوبی را در این حوزه برای فعالان عرصه کتابخوانی و شهروندان شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین