Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، دور پنجم رقابت‌های آزاد هونان در چین برگزار شد و سارا خادم الشریعه نماینده شطرنج ایران برابر اوگنی نایر از روسیه با ریتینگ ۲۶۷۸ به پیروزی رسید. این یکی از مهمترین پیروزی‌های خادم الشریعه در دوران ورزشی اش است، نایر سابقه قهرمانی اروپا را در کارنامه اش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این پیروزی مهم، مجموع امتیازات خادم الشریعه در رقابت‌های آزاد هونان در چین به عدد ۳ رسید. همچنین این پیروزی موجب شد ۷.۵ واحد نیز بر ریتینگ خادم الشریعه افزوده شود.

در رقابت‌های آزاد هونان چین ۷۳ شطرنج باز از ۱۶ کشور جهان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در این رقابت‌ها ۶ سوپر استاد بزرگ که ریتینگ بالای ۲۷۰۰ دارند، شرکت کرده اند. خادم الشریعه نیز با ریتینگ ۲۴۸۱ به عنوان بخت ۴۴ قهرمانی در مسابقات حضور یافته است.

بیشتر بخوانید:

طباطبایی نخستین قهرمان ایرانی تاریخ برگزاری رقابت‌های شطرنج بیل سوئیس شد

بازنشستگی استادبزرگ شطرنج پس از اعتراف به تقلب در توالت!

قهرمانی نماینده ایران در رقابت‌های شطرنج استادان لئون اسپانیا

انتهای پیام/

آخرین اخبار از شطرنج ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل داغ مربیان ایرانی‌ علیه سرمربی تیم ملی!

به گزارش ورزش سه، نمی‌شود از لحظاتی که در راه است، فرار کرد. رفقای قدیمی و رقبای کنونی، خاطرات و خطرات، نبرد ایرانی‌ها علیه یکدیگر فرا می‌رسد، آن هم به زودی. تیم ملی فوتسال کویت با سیدمحمد ناظم الشریعه مربی ایرانی‌اش بلندپروازی می‌کند و برای راهیابی به جام جهانی دریادلانه دست به جیب شده است. آن‌ها برای چنگ زدن به رویاهایشان به یک ایرانی قناعت نکرده‌اند و تمامی دستیاران ناظم الشریعه را به خدمت گرفتند. در نیمکت کویت چهره های برجسته‌ای خواهند نشست که روزگاری با ایران سوم جهان شده بودند. آن‌ها نقشه‌کش های بزرگی هستند و مشخص نیست برای رویارویی با ایران چه خوابی دیده‌اند. کویت امشب از ساعت 21:30 به وقت ایران در اولین مسابقه دوستانه اش به مصاف عربستان سعودی می‌رود. عربستانی‌ها در فوتسال برنامه‌ریزی بلند مدت و ویژه ای را داشته‌اند و چندی پیش همراه با ایران در تورنمنت شش جانبه برزیل شرکت کردند.

آن‌ها در گروه B جام ملت های آسیا کار بسیاری دشواری را مقابل ازبکستان، عراق و استرالیا خواهند داشت. به هر حال، آندرو پلازا مربی بزرگ اسپانیایی آنجاست تا به شرایط فوتسال این کشور سامان ببخشد و طی سالیان آینده آن‌ها را به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل کند. پلازا در بارسلونا به تمام عناوین ممکن دست یافت و جام دوگوش لیگ قهرمانان اروپا را هم فتح کرد. مربی مشهوری که پس از قهرمانی اروپا، جام را به بارتومئو داد و با نیش و کنایه 20000 طرفدار بارسلونا در آن برهه مواجه شد. با تمام این تفاسیر، دیدار دوستانه کویت و عربستان قطعا جالب و نتیجه آن برای ایرانی‌ها مهم خواهد بود.

ناظم الشریعه سوای هدف بزرگی که در سر می‌پروراند، خاطرات گذشته را هم در ذهنش مرور می‌کند. همان مربی که روزگاری طرفداران عجیب دوستش داشتند و مرد تاریخ‌ساز خطابش می‌کردند. می‌گویند مربی ها به دو دسته خوب و بد تقسیم نمی‌شوند، بلکه موفقیت‌شان آن‌ها را متمایز می‌کند. او همان مربی بود که قهرمان آسیا شده، ولی سکوی سومی که برای اولین بار به ارمغان آورده بود را تکرار نکرده. مربی‌ای که روزی ستایش می‌شد، آن روز بازیکن‌سالار صدایش کردند و قلم ها برایش تیز و تیزتر می‌شد. روزی که آخرین پیوند ها از همدیگر گسسته شدند. بعدها او را قربانی قلمداد کردند و برکناری‌اش را اشتباه خواندند. دستاوردش را تعریف می‌کردند، او که به علت عدم راهیابی به جمع چهار تیم جهان از کار کنار گذاشته شده، حالا ناکامی ایران در جام ملت‌های آسیا دوره قبلی را دیده و برای جریحه‌دار کردن این زخم های چاک چاک با همکاران ایرانی‌اش در تدارک طراحی نقشه بزرگی است.

مراوده فروپاشیده ناظم الشریعه و تیم ملی فوتسال ایران بازتابنده ورزش این عصر است. بدون وفاداری. بی رحم. او ماه‌ها پیش با بی مهری عجیبی روبه‌رو شد. در حالی طرفداران دیدار ایران و روسیه در لار، ناظم الشریعه را با تشویق هایشان دنبال می‌کردند، با دریغ از یک گل از سوی فدراسیون سالن مسابقات را ترک کرده. دیگر مهم نیست تاریخ فوتسال ایران با ناظم الشریعه و دستیارانش چند بار ورق می‌خورد. مهم نیست که او با ایران چه افتخاراتی را تصاحب کرده. مهم این است که کمتر از یک ماه دیگر برابر تیم ملی فوتسال ایران قرار می‌گیرد. در صف رقیب ایستاده و خط و نشان کشیده. او علیه کسانی است که روزگاری علیه موفقیت‌هایش قد علم کردند.

ایرانی‌ها آماده نبرد هستند، سیدمحمد ناظم الشریعه، میشل پطروس، حمید شاندیزی، وهاب خان احمدی و مربی بزرگی که روز گذشته به صف آن‌ها پیوسته. بله، محمد هاشم زاده.

نمی‌شود، از لحظاتی که در راه است، فرار کرد، نه نمی‌شود....

دیگر خبرها

  • آندرتیکر، قهرمان سابق کشتی کچ دنیا به ایران می‌آید/ اخبار WWE
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • پرسپولیس در جام ملت‌های اروپا نماینده دارد
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • محفل داغ مربیان ایرانی‌ علیه سرمربی تیم ملی!
  • دومین برد دختران هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • پیروزی «پرهام مقصودلو» برابر شطرنج باز اتریشی