Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  فرماندار عسلویه با رد شایعه پیدا شدن دومین خدمه مفقودی شناور «دیری» که در فضای مجازی مطرح شده بود، گفت: تاکنون خبر رسمی مبنی بر پیدا شدن دومین مفقودی شناور یاد شده به ما اعلام نشده است.

یک شناور با پنج سرنشین که از شارجه امارات متحده عربی به سمت بندر دیر در حرکت بود ، روز چهارشنبه در آب‌های عسلویه غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه نفر از سرنشینان این شناور ظهر همان روز( چهارشنبه ) با کمک شناور‌های عبوری در محل وقوع حادثه نجات پیدا کردند.

دیروز و در دومین روز از عملیات جست و جو برای یافتن دو خدمه ناپدید شده شناوری که در ۲۰ مایلی جنوب غربی عسلویه غرق شد، جسد یکی از آن‌ها پیدا شد.

انتهای پیام/م

تلاش برای یافتن خدمه‌ ناپدیده شده لنج در آب‌های عسلویه ادامه دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان عسلویه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بدو ورود به شهرستان عسلویه در محل گلزار شهدای گمنام شهر بیدخون حضور یافتند و به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

معاونین استاندار و مدیران کل هم اکنون در مصلای نماز جمعه عسلویه آماده ارائه خدمات و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان و درخواست‌های شهروندان شهرستان عسلویه هستند.

کد خبر 6087906

دیگر خبرها

  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • شام لاکچری فضانوردان آپولو ۸ چه بود؟ (+عکس)